مقصر کرونایی شدن تیم من نبودم، در عربستان فهمیدم یک پزشک می آید

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی سیاه پوش پزشک تیم استقلال که اخیراً از سمت خود کنار رفت، امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکسری شرایط ایجاد شد که امکان ادامه همکاری بین من و باشگاه میسر نبود و لذا در محیطی کاملاً محبت آمیز و مسالمت آمیز از یکدیگر جدا شدیم.

مقصر کرونایی شدن تیم من نبودم، در عربستان فهمیدم یک پزشک می آید

وی در خصوص کرونایی شدن تیم قبل از اعزام به عربستان گفت: فقط می توانم بگویم من مقصر کرونایی شدن تیم نبودم، اما اینکه چه اتفاقی باعث شد تا کرونا به تیم رخنه کند را آینده مشخص می کند. ما تمهیدات لازم را در نظر گرفته بودیم و در آینده مشخص می شود که چطور این تمهیدات اجرایی نشد.

دکتر سیاه پوش در خصوص اضافه شدن پزشک معتمد فرهاد مجیدی به اردوی تیم در عربستان گفت: تا قبل از رسیدن به عربستان از این موضوع اطلاعی نداشتم، اما حضور ایشان تداخلی در کار من ایجاد نکرد. تخصص من فیزیوتراپی است و در عربستان هم در شاخه تخصصی خودم کار کردم.

پزشک سابق آبی پوشان در ادامه شرح داد: من از ابتدا هوادار استقلال بودم و به شهادت آقای مددی از همان اول هم دنبال قرارداد نبودم و صرفاً هدفم خدمت به تیم محبوبم بود. من حتی اینستاگرام هم ندارم که به دنبال فالوور جمع کردن باشم و هدفم تنها خدمت بود. خوشحالم که فرصتی هرچند کوتاه ایجاد شد تا بتوانم در خدمت تیمی باشم که آن را به عنوان هوادار دوست دارم. در این مدت هم تلاش کردم تا خالصانه به استقلال کمک کنم.

سیاه پوش بیان داشت: در حال حاضر هم از شرایط و شرایط بازیکنان مصدوم استقلال اطلاعی ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1683

به "مقصر کرونایی شدن تیم من نبودم، در عربستان فهمیدم یک پزشک می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر کرونایی شدن تیم من نبودم، در عربستان فهمیدم یک پزشک می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید