موسسه انگلیسی شکست سخت ترامپ را در انتخابات پیش بینی کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، فارس نوشت:نتایج تحقیقات یک شرکت انگلیسی متخصص در پیش بینی های مالی نشان داد با توجه به بحران های موجود در آمریکا، رئیس جمهور این کشور در انتخابات امسال شکست سختی خواهد خورد.

موسسه انگلیسی شکست سخت ترامپ را در انتخابات پیش بینی کرد

نتایج تحقیقات شرکت انگلیسی آکسفورد اکونومیکس نشان داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری امسال، شکست سختی خواهد خورد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، نتایج مدل سازی های این شرکت نشان می دهد، شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش بحران مالی و بیکاری در آمریکا مانع از انتخاب مجدد ترامپ خواهد شد.

بر اساس این مطالعه، ترامپ در انتخابات آبان، تنها 35 درصد از رأی مردم آمریکا را به خود اختصاص خواهد داد که نسبت به مدل سازی های این شرکت پیش از شیوع ویروس کرونا، 20 درصد کاهش داشته است.

در جمع بندی این تحقیق آمده است تنها یک معجزه مالی می تواند مانع از شکست تاریخی ترامپ در انتخابات گردد.

پیش بینی اجرا شده در این مطالعه با این پیش فرض اجرا شده است که همه گیری دنیای ویروس کرونا تا فصل پاییز و زمان برگزاری انتخابات سرانجام نیافته باشد و متعاقباً نرخ بیکاری رشد 13 درصدی خود را حفظ نموده و درآمد خانواده های آمریکایی نیز 6 درصد کاهش یابد.

در حال حاضر آمریکا با بیش از یک و نیم میلیون مبتلا به ویروس کرونا، به عظیم ترین مرکز شیوع این بیماری در دنیا مبدل شده است.

از سوی دیگر قوانین قرنطینه اعمال شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر کووید-19، موجب شده است بسیاری از کسب وکارهای آمریکایی دچار مشکل مالی شده و نیروهای خود را تعدیل نمایند.

از این رو ترامپ با اعمال فشار بر فرمانداران ایالات مختلف میخواهد بازگشایی کسب وکارها و کاهش زیان مالی ناشی از قوانین قرنطینه را محقق سازد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1070

به "موسسه انگلیسی شکست سخت ترامپ را در انتخابات پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه انگلیسی شکست سخت ترامپ را در انتخابات پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید