واکنش ملکه الیزابت به افشاگری جنجالی عروس و نوه اش خبرنگاران

به گزارش مجله استخدام جدید، ملکه الیزابت گفته است که خاندان سلطنتی از تجربیات چالش برانگیز شاهزاده هری نوه اش و همسر وی مگان، به شدت ناراحت شده است.

واکنش ملکه الیزابت به افشاگری جنجالی عروس و نوه اش خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ملکه الیزابت سه شنبه در اظهاراتی گفت: خاندان سلطنتی انگلیس از تجربیات چالش برانگیز شاهزاده هری و همسرش مگان ناراحت شده است.

بر اساس این گزارش، ملکه الیزابت وعده داده است به طور خصوصی به افشاگری های مربوط به نژادپرستی در خاندان سلطنتی رسیدگی کند.

مگان مارکل همسر شاهزاده هری در مصاحبه اخیرش با اوپرا وینفری تأکید نموده است که پیش از تولد فرزندش، خاندان سلطنتی به شدت نگران تیره شدن رنگ پوست نوزاد او بودند، همین نگرانی ها نشان می دهد که چرا فرزند او از دریافت لقب و عنوان شاهزاده محروم شده است.

مگان مارکل عملاً و با صراحت خاندان سلطنتی انگلیس را به نژادپرستی متهم نموده است.

وی در بخشی از این مصاحبه 2 ساعته، ابراز کرد: پس از ورود به خاندان سلطنتی، حمایتی را که انتظار داشتم دریافت نکردم، ما کوشش زیادی کردیم در خاندان سلطنتی باقی بمانیم. من در ابتدای ورود به خاندان سلطنتی بی تجربه بودم و زمانی که از نظر روحی تحت فشار بودم و درخواست یاری کردم، پاسخی نگرفتم.

مگان مارکل گفت: در ماه می 2019 و قبل از تولد آرچی، بحث و جدل هایی در خاندان سلطنتی درباره تیره بودن رنگ پوست نوزاد من وجود داشت و خاندان سلطنتی فارغ از جنسیت فرزند، نمی خواستند عنوان شاهزاده یا شاهدخت را به او نسبت دهند.

وی اضافه نمود: آن قدر منزوی و تنها شده بودم که قصد خودکشی داشتم، دیگر نمی خواستم زنده باشم.

شاهزاده هری نیز در این مصاحبه ضمن اشاره به روابط تیره وتار خود با پدرش، گفت: من و همسرم همه کوشش خود را برای باقی ماندن در خاندان سلطنتی انجام دادیم. من واقعاً از سوی پدرم ناامید شدم. رابطه من با پدرم از زمان جدا شدن از خاندان سلطنتی پیچیده شده است.

کاخ باکینگهام با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: کل خاندان سلطنتی از اینکه متوجه شده اند هری و مگان طی سال های اخیر تجربیات چالش برانگیزی داشته اند، ناراحت شده اند. مسائل مطرح شده به خصوص نژادپرستی، نگران کننده است. مسائل مطرح شده کاملاً جدی گرفته خواهد شد و به طور خصوصی توسط خاندان سلطنتی رسیدگی خواهد شد.

آمار های رسمی نشان می دهد بیش از 12.4 میلیون نفر در بریتانیا و 17.1 میلیون نفر در ایالات متحده این مصاحبه را دیده اند.

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل سال گذشته از کلیه وظایف و مسئولیت های سلطنتی خود کناره گیری کردند و همراه با پسرشان به آمریکا مهاجرت نمودند. آن ها فوریه سال جاری نیز به ملکه الیزابت اطلاع دادند که هرگز به عنوان اعضای خاندان سلطنتی به بریتانیا باز نخواهند گشت.

مصاحبه جنجالی شاهزاده هری و همسرش قابل مقایسه با اتفاقات مرموز و جنجالی است که برای پرنسس دیانا مادر هری در سال 1995 میلادی رخ داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1578

به "واکنش ملکه الیزابت به افشاگری جنجالی عروس و نوه اش خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ملکه الیزابت به افشاگری جنجالی عروس و نوه اش خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید