وقوع بیشترین تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محوریاسوج- اصفهان

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 4 ماهه سال جاری بیشترین تصادفات جاده ای استان در محور یاسوج- اصفهان به وقوع پیوست و در واقع طی این مدت پرخطرترین محور استان بوده است.

وقوع بیشترین تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محوریاسوج- اصفهان

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: محور یاسوج- اصفهان علاوه بر اینکه نقاط حادثه خیز زیادی دارد با کُندی در حال تبدیل شدن به چهارخطه است که همین نیمه کاره بودن بر خطرات این محور اضافه نموده و احتیاج جدی به روشنایی، دوربرگردان، تقاطع ها و جداکننده دارد.

وی اظهارکرد: مجموع تصادفات رانندگی این استان طی 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات منجر به فوت 28، منجر به جرح 27 درصد و تصادفات منجر به خسارت 28 درصد کاهش داشته اند.

ویسی پور توضیح داد: علت وقوع تصادفات استان 35 درصد ناشی از انحراف به چپ بوده که بیشتر به جاده های دوخطه و کمبود راه چهارخطه در استان برمی شود.

وی ادامه داد: طی این مدت علت دیگر وقوع تصادفات استان تخطی از سرعت مطمئنه با 30 درصد بعلت پیچ های زیاد، نقاط حادثه خیز و کمبود سرعت سنج های ثابت در راه های استان بوده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: 75 درصد خودروهای مقصر در تصادفات این استان طی 4 ماهه نخست امسال خودروهای شخصی بوده اند.

ویسی پور با بیان اینکه 10درصد کل تصادفات استان را عابران پیاده تشکیل می دهند، تاکید نمود: 61 درصد تصادفات منجر به جرح و فوت مربوط به شهرستان های بویراحمد و دناست و کمترین حوادث رانندگی در شهرستان بهمئی با 8 درصد اتفاق افتاده است.

وی اظهارکرد: تردد خودروها در جاده های استان از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: بیشترین کاهش مربوط به فروردین ماه بوده و در مابقی ماه ها تردد با افزایش روبرو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1191

به "وقوع بیشترین تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محوریاسوج- اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع بیشترین تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محوریاسوج- اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید