ایجاد درآمدهای پایدار، راهبرد پیشبرد اهداف شهر است

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، ناهید خداکرمی در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در خصوص برنامه های کاهش آلودگی هوا گفت: یکی از راه های پیشبرد اهداف در شهر تهران، ایجاد درآمدهای پایدار است. یکی از راه های تامین در آمد پایدار اخذ عوارض اجتماعی و اخذ عوارض از اتومبیل های گران قیمت است و به نظر می رسد معاونت حمل و نقل باید برای رسیدن به آن کوشش کند.

ایجاد درآمدهای پایدار، راهبرد پیشبرد اهداف شهر است

وی توضیح داد: درست است که انجام این کار نیازمند قانون است، اما از معاونت حمل و نقل شهرداری تهران می خواهیم شرایط کسب عوارض را مهیا کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: به هر حال کسب و کارهای موجود در تهران برای استفاده از مواهب پایتخت بودن تهران باید هزینه بدهند.

خداکرمی گفت: آن ها درآمدهای رویایی کسب مینمایند و بدون اینکه هزینه مواهب را پرداخت نمایند از آن استفاده می نمایند.

وی اضافه کرد: ازطرف دیگر اتومبیل هایی که در شهر جولان می دهند و مردم فقیر به آن ها یارانه پرداخت می نمایند نیز باید در این دسته قرار گیرند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در حالی که در اکثر کشورها این اتومبیل ها 30 درصد قیمت پایه ماشین خود را مالیات می دهند، در ایران مردم فقیر هستند که یارانه اجباری پرداخت می نمایند.

خداکرمی گفت: هرحرفه ای که از مواهب تهران استفاده می نماید باید هزینه اش را پرداخت کند و معاونت حمل ونقل باید سازوکاری برای این مساله تامین کند تا هرچه زودتر قانونی تصویب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 39

به "ایجاد درآمدهای پایدار، راهبرد پیشبرد اهداف شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد درآمدهای پایدار، راهبرد پیشبرد اهداف شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید