بهادری: پاسخ ویسی به باشگاه منفی بوده و فعلاً با دستیاران او ادامه می دهیم، اطلاعی از استعفای مکوندی ندارم

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که پاسخ سرمربی مستعفی این تیم به مدیران باشگاه، منفی بوده است.

بهادری: پاسخ ویسی به باشگاه منفی بوده و فعلاً با دستیاران او ادامه می دهیم، اطلاعی از استعفای مکوندی ندارم

عطاءالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا درباره جلسه شب گذشته (جمعه) هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برای آنالیز استعفای عبدالله ویسی از راهنمایی این تیم گفت: جلسه هیئت مدیره نتیجه ای در پی نداشت! اصرار داریم که ویسی به تیم بازگردد، اما پاسخ او تا این لحظه منفی بوده است. سایر اعضای کادر فنی تیم مدرک مربیگری A آسیا دارند و فعلاً با آنها به کار خود ادامه دهیم.

وی در مورد کناره گیری بهروز مکوندی از مربیگری نفتی ها گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم! مکوندی به خاطر تعویض خانه، یک روز مرخصی گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه با گزینه هایی برای جانشینی ویسی مذاکره نموده است یا خیر، عنوان نمود: با گزینه دیگری صحبت ننموده ایم. اگر هر مربی دیگری به نفت بیاید، می گوید من تیم را نبسته ام و در صورت نیامدن ویسی، از دستیاران او استفاده می کنیم. نفت مسجدسلیمان با ویسی نتایج خوبی کسب نموده و در نقل و انتقالات نیم فصل، چند تغییر در تیم ایجاد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 29

به "بهادری: پاسخ ویسی به باشگاه منفی بوده و فعلاً با دستیاران او ادامه می دهیم، اطلاعی از استعفای مکوندی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری: پاسخ ویسی به باشگاه منفی بوده و فعلاً با دستیاران او ادامه می دهیم، اطلاعی از استعفای مکوندی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید