بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان

به گزارش مجله استخدام جدید، بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان شروع شد.

بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان

به گزارش خبرنگاران، در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان، پروژه های مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی رازی، ساختمان اتاق اصناف شهرستان پارسیان، روکش آسفالت محور پارسیان – بندرلنگه، ساختمان جدید شهرداری دشتی و پروژه تغذیه مصنوعی بند بنو دشت حمیران به بهره برداری رسیدند.

هم چنین با حضور فریدون همتی عملیات احداث پروژه های بهسازی فرودگاه پارسیان، آب شیرین کن مجتمع آبرسانی روستایی ساحلی و آب شیرین کن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان شروع شد.

استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان پارسیان با تأکید بر این که تحریم ها نمی تواند مانعی برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی کشور باشد، اعلام نمود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید از ظرفیت بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری و انجام پروژه های مهم استفاده کنیم.

همتی با اشاره به فعالیت های اقتصادی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، اعلام نمود: دولت از همه سرمایه گذاران و علاقه مندان حوزه سرمایه گذاری حمایت خواهد نمود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: سال جاری شاهد کلنگ زنی احداث دو پروژه پتروشیمی به همراه احداث نیروگاه برق جهت تأمین برق مورد احتیاج صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان خواهیم بود که این پروژه ها می تواند تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور و منطقه داشته باشد.

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران، اعلام نمود: طی مذاکرات انجام گردیده 10 میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی جهت اختصاص به پروژه های معرفی گردیده از سوی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان تعیین گردیده است و سرمایه گذاران نگرانی نسبت به تسهیلات بانکی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 56

به "بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید