تشریح برنامه های فینال لیگ قهرمانان آسیا از زبان معاون باشگاه پرسپولیس

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس برنامه مراسم پیش از شروع دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

تشریح برنامه های فینال لیگ قهرمانان آسیا از زبان معاون باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت 18:30 روز شنبه 19 آبان ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

از همین رو، ایرج عرب معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس در مورد برنامه ریزی ها برای مراسم پیش از شروع این مسابقه توضیح داد: این دیدار مراسم افتتاحیه دارد و پیش از شروع مسابقه، آتش بازی و برنامه های شاد برای طرفداران در نظر گرفته شده است. همچنین قرار است دو خواننده مطرح کشور هم به صورت زنده دقایقی را به اجرای مراسم بپردازند. به طور کلی AFC تأکید دارد برنامه هیجان انگیزی برای تماشاگران حاضر در استادیوم برگزار گردد.

وی در مورد اینکه آیا اسامی خواننده هایی که قرار است در استادیوم آزادی به اجرای برنامه بپردازند معین شده است یا خیر؟ گفت: خیر، هنوز به صورت دقیق نام این خواننده ها معین نیست. ما با دو سه نفر مذاکره نموده ایم و ظرف امروز یا فردا اسامی این خواننده ها معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 80

به "تشریح برنامه های فینال لیگ قهرمانان آسیا از زبان معاون باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه های فینال لیگ قهرمانان آسیا از زبان معاون باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید