حاشیه دربی 88، حضور پلیس زن و بازار سیاه بلیت فروشی، باز شدن در های استادیوم آزادی زودتر از زمان اعلام گردیده

به گزارش مجله استخدام جدید، درهای استادیوم آزادی زودتر از زمان موعد به روی طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال باز گردیده است.

حاشیه دربی 88، حضور پلیس زن و بازار سیاه بلیت فروشی، باز شدن در های استادیوم آزادی زودتر از زمان اعلام گردیده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در قالب دربی 88 پایتخت بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

درهای استادیوم آزادی در حالی از ساعت 8:30 صبح به روی طرفداران باز شد که پیش از گفته گردیده بود علاقمندان دو تیم از ساعت 12 می توانند وارد استادیوم شوند.

در حالی بلیت تمام صندلی های استادیوم آزادی از طریق اینترنت در روزهای گذشته پیش فروش گردیده که فقط بلیت صندلی طبقه دوم و پشت دروازه در استادیوم آزادی به فروش می رسد.

بازار سیاه بلیت فروشی مثل شهرآوردهای گذشته داغ است و بلیت روبه روی صندلی به مبلغ 100 و 200 هزار تومان خرید و فروش می گردد.

بازرسی بدنی شدیدی از سوی ماموران انتظامی و یگان ویژه از طرفداران دو تیم به عمل می آید.

پلیس زن برای شناسایی طرفداران دخترِ پسرنما در استادیوم آزادی حضور دارد و چنانچه مورد مشکوکی گزارش گردد نسبت به این موضوع ورود می نمایند.

بسیاری از هوادران دو تیم با مشکل تهیه بلیت روبرو هستند و اطراف استادیوم آزادی به دنبال بلیت می گردند.

برخی از طرفداران که از شهرستان های مختلف برای تماشای بازی به تهران آمده اند دیشب را مقابل استادیوم آزادی به صبح رسانده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 55

به "حاشیه دربی 88، حضور پلیس زن و بازار سیاه بلیت فروشی، باز شدن در های استادیوم آزادی زودتر از زمان اعلام گردیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 88، حضور پلیس زن و بازار سیاه بلیت فروشی، باز شدن در های استادیوم آزادی زودتر از زمان اعلام گردیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید