خیبر خرم آباد حریف تیم امید صبای قم شد

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم از دور نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور جمعه 23 آذر برگزار می گردد و تیم فوتبال امید صبای قم در کوشش برای حفظ امید خود به صعود میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

خیبر خرم آباد حریف تیم امید صبای قم شد

تیم های امید صبای قم و خیبر خرم آباد قم از ساعت 14:15 دقیقه روز جمعه در استادیوم شهید حیدریان قم با هم مسابقه می دهند و تیم امید صبای قم که شانس صعود از گروه را دارد امیدوار است با پیروزی در این مسابقه فاصله خود را با مدعیان کاهش دهد.

چالش بزرگ تیم امید صبای قم در این بازی و البته بازی های آینده کمبود بازیکن در این تیم است زیرا از یک سو صبا به دلیل بدهی از سوی فیفا با محرومیت از نقل و انتقال بازیکن روبرو شده و نمی تواند بازیکنی جذب کند و از سوی دیگر بازیکنان این تیم با مصدومیت روبرو هستند.

از اردوی تیم امید صبا خبر می رسد این تیم برای بازی 23 آذر برابر تیم خیبر خرم آباد فقط 16 بازیکن دارد که یکی از 5 بازیکن ذخیره این تیم، دروازه بان دوم این تیم است و بدین ترتیب دست مسعود خسروی برای چینش ترکیب تیمش در این مسابقه از همیشه، بسته تر است.

با وجود این مسائل تیم امید صبا در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب نموده است و در دیدار گذشته خود در اصفهان برابر تیم قدرتمند و پر مهره سپاهان در حالی یک بر صفر باخت که نمایشی در خور تحسین داشت و شایسته کسب امتیاز بود.

امید صبا سال گذشته در لیگ برتر امید حضور داشت اما با قرار دریافت در انتهای جدول به لیگ یک سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 102

به "خیبر خرم آباد حریف تیم امید صبای قم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیبر خرم آباد حریف تیم امید صبای قم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید