دبیر فدراسیون تیراندازی: مشکل فشنگ خارجی هنوز حل نشده است، به فراوری داخلی احترام می گذاریم

به گزارش مجله استخدام جدید، رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: به علت ممانعت از ورد فشنگ خارجی مجبور شدیم تیم ها را برای تمرین به خارج بفرستیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی: مشکل فشنگ خارجی هنوز حل نشده است، به فراوری داخلی احترام می گذاریم

رضا ملک محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران،در خصوص ادامه همکاری فدراسیون با سرمربیان خارجی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی گفت: الکساندر سماکین سرمربی تیم تپانچه طبق قراردادش فردا به ایران می آید. البته قرارداد ما مقطعی است تا مسئولیت گردن خودمان نداشته باشیم و هر زمان لازم شد شکل، نحوه همکاری و قیمت را تغییر دهیم. گوران ماکسیموویچ هم برای استراحت رفته اما با او در ارتباط هستیم و چون برنامه اعزام بعدی ما تعیین نیست رسما از او دعوت نکرده ایم. بچه ها ماکسیموویچ را دوست دارند و او نتایج خوبی برای ما در کره جنوبی کسب کرد و راندمان عمومی کارش در جاکارتا خوب و رضایت بخش بود و خودش هم مربی پر آوازه ای است که حتما با او ادامه همکاری می دهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: صبر می کنیم تا اردوی بعدی ما تعیین گردد سپس از گوران دعوت می کنیم. برای کاهش هزینه ها مقطعی قرارداد بستیم و وی چند روز در ماه در ایران حاضر می گردد و در سایر زمان ها تیم با مربیان داخلی کار می نماید. برای اعزام ها مهم هم از چند ماه زودتر به صورت مستمر حضور خواهد داشت.

دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید نمود: در مورد اهداف پروازی به دنبال مربیان بهتری هستیم. اگر کونتی به تیم برگردد استقبال می کنیم. او مربی چندین تیم خارجی بوده اما همکاری خود را به صورت مقطعی ادامه می دهیم.هیچ کدام از مربیان را ثابت و دائم استخدام نمی کنیم چون بار مالی زیادی دارد. یقینا به دنبال مربیان خوب خارجی هستیم اما مربیان داخلی و جوان و مسلط به زبان انگلیسی را نیز به کار می گیریم تا در آینده مانند مربیان خوبی که در حال حاضر داریم صادر کننده مربی باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت فشنگ تیراندازان گفت: ما فشنگ داخلی به اندازه کافی برای تمرین پایه داریم ولی باید برای تمرین نزدیک مسابقات و تمرین حدی از فشنگ خارجی استفاده کنیم. ما در خواست خود را به وزارت دفاع دادیم که یک نوبت مخالفت کردند الان در حال پیگیری و درخواست مجدد هستیم تا با استدلال هایی که داریم اجازه ورود فشنگ ویژه مسابقات را به ما بدهند.

دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید نمود: در حال حاضر فشنگی در گمرک نداریم. فدراسیون به فراوری داخلی احترام می گذارد و تا جایی که کیفیت ها اجازه می دهد در تمرینات از آن استفاده می نماید اما مهمات خارجی را باید برای مسابقات و تمرینات جدی داشته باشیم و از وزارت دفاع می خواهیم در این زمینه به ما یاری کند.

ملک محمدی یادآور شد: ما به علت ممانعت از ورد فشنگ خارجی مجبور شدیم تیم ها را برای تمرین به خارج بفرستیم و با خطرات و هزینه زیاد تیم را فقط برای اینکه تیراندازان طعم فشنگ خارجی را بچشند به اروپا فرستادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 53

به "دبیر فدراسیون تیراندازی: مشکل فشنگ خارجی هنوز حل نشده است، به فراوری داخلی احترام می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون تیراندازی: مشکل فشنگ خارجی هنوز حل نشده است، به فراوری داخلی احترام می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید