دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته بی سابقه است

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی در سفر به شهرستان بویین زهرا در مراسم افتتاح ساختمان بخشداری ارداق اظهارداشت: در هفته دولت شاهد افزایش 32 درصدی تعداد پروژه های قابل افتتاح هستیم که از نظر اعتباری هم 42 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته بی سابقه است

استاندار قزوین بیان نمود: نگاه ما توزیع امکانات در همه مناطق کم برخوردار است تا عدالت پیاده گردد.

وی بیان نمود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم داشته است و همه باید قدردان نعمتهای الهی باشیم و از ارزشها صیانت کنیم ...

زاهدی گفت: دستاوردهای نظام اسلامی قابل مقایسه با چهل سال قبل کاملا مشهود است و تعداد دانشجویان 30 برابر گردیده است.

وی اضافه نمود: انقلاب ما فرهنگی و دینی بود و با رهبری امام راحل و فداکاری مردم شکل گرفت و بعدها با تقدیم بیش از 230 هزار شهید جریان های سخت را پشت سرگذاشتند.

زاهدی توضیح داد: دشمنان نظام با هزاران دسیسه و توطئه برای براندازی انقلاب کوشش نموده اند و امروز هم دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی را به راه انداخته اند تا اعتماد مردم را به نظام از بین ببرند.

وی ادامه داد: متاسفانه در داخل کشور هم جریانی وجود دارد که در نقشه دشمن بازی می نماید که باید مراقب باشیم.

استاندار قزوین بیان نمود: جمهوری اسلامی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه ویژه دارد و کوشش می نماید رفاه، فرهنگ و امکانات تحصیلی را به روستاها منتقل کند.

زاهدی اضافه نمود: دولت تدبیر و امید نیز در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و کم برخوردار با تخصیص و افزایش اعتبارات اقدام کرد و توانست گام های بلندی را در خدمات رسانی به روستاها بردارد.

وی ادامه داد:مسئولان و مدیران باید تمام کوشش خود را به کار ببندند تا با افزایش سطح خدمات رسانی، رضایت مندی مردم را بالا برده و نقشه ها و القائات دشمنان را نقش بر آب سازند.

در این مراسم ساختمان بخشداری ارداق با 10 میلیارد ریال اعتبار و در ادامه یک طرح آبیاری تحت فشار در روستای رحمت آباد با 18 هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 22

به "دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید