سلیمی: شکست دادن استقلال برای ما مهم بود، برای تراکتورسازی هر بازی حکم فینال را دارد

به گزارش مجله استخدام جدید، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به فاصله نزدیکی که با استقلال داشتیم، شکست دادن این تیم برای مان بسیار مهم بود.

سلیمی: شکست دادن استقلال برای ما مهم بود، برای تراکتورسازی هر بازی حکم فینال را دارد

ایمان سلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: این بازی با توجه به فاصله نزدیکی که دو تیم با هم داشتند بسیار مهم بود و خوشبختانه در نهایت با برد زمین را ترک کردیم. شکست دادن استقلال برای ما مهم بود و در این پیروزی طرفداران هم خیلی به ما یاری کردند. حضور پرشمار آنها در استادیوم فوق العاده بود و ما در بازی های آینده هم به حمایت آنها احتیاج داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی در این بازی مستحق برد بود تاکید نمود: در نیمه اول که شاهد بازی خوبی نبودیم ولی در مجموع مالکیت توپ ما بیشتر بود. در نیمه دوم هم از موقعیتی که داشتیم خوب استفاده کردیم و در نهایت 3 امتیاز مهم گرفتیم.

سلیمی با اشاره به اعتراض استقلالی ها به داوری مبنی بر اینکه اشکان دژاگه باید از زمین اخراج می شد، مطرح نمود: من نظری در مورد داوری ندارم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با وضعیت خودش در این تیم و حضور در ترکیب ثابت سرخ پوشان تبریزی مطرح نمود: من قبل از آغاز فصل آخرین بازیکنی بودم که به تیم اضافه شدم. در این مدت هم خیلی کوشش کردم تا بتوانم به ترکیب برسم و خوشحالم که الان شرایط خوبی دارم.

سلیمی درباره کار کردن با لیکنز اظهار داشت: لیکنز مربی باتجربه و خوبی است و با بازیکنان و تمامی افرادی که در مجموعه تراکتورسازی هستند ارتباطی خوب دارد. کار کردن با لیکنز برای بازیکنان خصوصا فوتبالیست های جوان تیم یک اتفاق مثبت محسوب می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی چند درصد برای قهرمانی شانس دارد، گفت: از حالا چیزی قابل پیش بینی نیست و هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و کوشش ما این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 143

به "سلیمی: شکست دادن استقلال برای ما مهم بود، برای تراکتورسازی هر بازی حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: شکست دادن استقلال برای ما مهم بود، برای تراکتورسازی هر بازی حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید