فوتبال دنیا، برایتون در حضور 11 دقیقه ای علیرضا دنیابخش به منچسترسیتی باخت، تاتنهام و آرسنال پیروز شدند

به گزارش مجله استخدام جدید، فوتبال دنیا - در شبی که مردان پپ گواردیولا چهارمین شکست فصل تیم برایتون را در لیگ برتر انگلیس رقم زدند، سفیدپوشان لندن مانند همشهری قرمزپوش شان پیروز شدند.

فوتبال دنیا، برایتون در حضور 11 دقیقه ای علیرضا دنیابخش به منچسترسیتی باخت، تاتنهام و آرسنال پیروز شدند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) شش دیدار برگزار گردید که در مهمترین شان منچسترسیتی رده دومی میهمانش برایتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این بازی که مانند بازی های قبلی برایتون، علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی این تیم جایی نداشت و در دقیقه 79 به میدان رفت، رحیم استرلینگ در دقیقه 29 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 65 گلزنی کردند تا چهارمین باخت این فصل برایتون در لیگ برتر رقم بخورد.

منچسترسیتی با این پیروزی 19 امتیازی و صدرنشین شد و برایتون پنج امتیازی را به رده چهاردهم جدول فرستاد.

در دیگر بازی های مهم امشب آرسنال در خانه با نتیجه 2 بر صفر میهمانش واتفورد را شکست داد. گل به خودی کاتکارت، بازیکن حریف در دقیقه 81 و گل دقیقه 84 مسعودت اوزیل پنجمین برد این فصل توپچی ها را رقم زد و این تیم را با 15 امتیاز در رده پنجم جدول قرار داد.

تاتنهام هم میزبانش هادرزفیلد را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. هری کین در دقایق 25 و 34 (از روی نقطه پنالتی) هر دو گل این بازی را به ثمر رساند. سفیدپوشان لندن هم با این پیروزی 15 امتیازی شدند، اما به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند.

نتایج سایر بازی های امروز لیگ برتر به توضیح زیر است:

اورتون 3 - فولام صفر نیوکاسل صفر - لسترسیتی 2 ولورهمپتون 2 - ساوتهمپتون صفر

در آخرین و مهم ترین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 20، چلسی میزبان لیورپول خواهد بود. جدول رده بندی لیگ برترانگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 57

به "فوتبال دنیا، برایتون در حضور 11 دقیقه ای علیرضا دنیابخش به منچسترسیتی باخت، تاتنهام و آرسنال پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برایتون در حضور 11 دقیقه ای علیرضا دنیابخش به منچسترسیتی باخت، تاتنهام و آرسنال پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید