لیگ برتر فوتبال، پیروزی 2 گله پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول، سرخپوشان انتقام باخت به فولاد را از استقلال گرفتند

به گزارش مجله استخدام جدید، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید تا موقتاً به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگردد.

لیگ برتر فوتبال، پیروزی 2 گله پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول، سرخپوشان انتقام باخت به فولاد را از استقلال گرفتند

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی شروع شد که با رجحان 2 بر صفر پرسپولیس سرانجام یافت. سیدجلال حسینی در دقیقه 62 و علی علیپور در دقیقه 88 گل های پرسپولیس را وارد دروازه استقلال خوزستان کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی (80 - مهدی شریفی)، بشار رسن (68 - سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (61 - سروش رفیعی)، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، سیدساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، وحید خشتان (73 - مجتبی رمضانی)، امیرحسین باقرپور (84 - رضا درویشی)، مصطفی کیانی و میثم شاه مکوندزاده.

داور: موعود بنیادی فر

اخراج: مصطفی کیانی از استقلال خوزستان

نیمه اول دقیقه 4: بشار رسن روی ضربه ایستگاهی ارسالی به سمت دروازه استقلال خوزستان داشت که ضربه سر علی علیپور از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 11: پاس بلندی پشت مدافعان استقلال خوزستان در محوطه جریمه به علی علیپور رسید که ضربه ناگهانی این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: در شلوغی محوطه جریمه استقلال خوزستان مهدی ترابی توانست شوتی به سمت دروازه این تیم بزند که البته ضربه او نیز راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 23: ضربه کمال کامیابی نیا به سمت دروازه استقلال خوزستان را فرزین گروسیان برگشت داد. توپ برگشتی به علی علیپور رسید و در مواجهه با گروسیان به زمین افتاد که پرسپولیسی ها معتقد به خطای پنالتی بودند، اما موعود بنیادی فر دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 27: شوت سنگینی از سوی میثم کریمی به سمت دروازه پرسپولیس نواخته شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 33: مصطفی کیانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 35: علی علیپور پشت محوطه جریمه از مدافع استقلال خوزستان عبور کرد و در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان این تیم بود که مصطفی کیانی او را متوقف کرد. بنیادی فر نیز با دادن کارت زرد دوم این بازیکن را از زمین اخراج کرد.

دقیقه 36: بشار رسن ضربه ایستگاهی را در موقعیتی مناسب به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی نیز توسط ترابی شلیک شد که راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 1+45: ارسال روی دروازه استقلال خوزستان در دهانه دروازه به مهدی ترابی رسید که پیش از او، فرزین گروسیان پیروز شد توپ را از آن خود کند.

نیمه دوم دقیقه 53: اشتباه شجاع خلیل زاده در قلب دفاع پرسپولیس باعث شد توپ به امیرحسین باقرپور مهاجم تیم استقلال خوزستان برسد. این بازیکن پس از عبور از سد شجاع در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند نهاده شد، اما ضربه اش پس از کنار گذاشتن سنگربان سرخپوشان به بیرون رفت. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به قضاوت بنیادی فر اعتراض داشتند و معتقد بودند مهاجم استقلال خوزستان روی خلیل زاده مرتکب خطا شده است.

دقیقه 53: شجاع خلیل زاده به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد پرسپولیسی ها را از موعود بنیادی فر گرفت.

دقیقه 62: ارسال کرنر روی دروازه استقلال خوزستان، با ضربه سر سیدجلال حسینی به تور دروازه آبی پوشان خوزستان چسبید.

دقیقه 68: وحید نامداری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 75: بودیمیر در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با توجه به موقعیتی که داشت، توپ را به سروش رفیعی سپرد تا این بازیکن هم با پاس در عرض کامیابی نیا را در موقعیت شوتزنی قرار بدهد. هرچند ضربه کامیابی نیا از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 88: ضدحمله سریع برای پرسپولیس با پاس سیامک نعمتی به علی علیپور رسید که این بازیکن توانست برای دومین بار دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس با رجحان در این دیدار 37 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر و عبور از سپاهان 35 امتیازی موقتاً به صدر جدول بازگردد. پرسپولیس که هفته گذشته به فولاد خوزستان باخته بود، این هفته با تحمیل شکست به دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر، باخت هفته قبل را جبران کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 141

به "لیگ برتر فوتبال، پیروزی 2 گله پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول، سرخپوشان انتقام باخت به فولاد را از استقلال گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پیروزی 2 گله پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول، سرخپوشان انتقام باخت به فولاد را از استقلال گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید