میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی شروع به کار کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی به منظور اجرایی شدن مفاد حقوق شهروندی و همین طور تسریع ارائه خدمات به شهروندان برپا شد.

میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی امروز پنجشنبه 28 تیر با اعلام این خبر گفت: در اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری و به منظور دستیابی آسان و سریع شهروندان به ارائه خدمات به موقع، موثر و هم چنین تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی ایجاد شد.

حسینی اضافه کرد: کارشناسان هر واحد هر روز پاسخ گوی ارباب رجوع خواهند بود به طوری که مراجعین ضمن استقرار در اتاق میز خدمت بدون حضور در واحد های داخلی، خدمت مورد احتیاج خود را صرفا از طریق این میز گرفتن خواهند کرد.

او در ادامه گفت: براساس توضیح وظایف اعلام گردیده، ارائه اطلاعات و هدایت های لازم به مراجعان در ارتباط با امور اداری، گرفتن مدارک و در خواست های مراجعین، گرفتن نتایج اقدامات انجام گردیده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین از طریق این میز ارائه خواهد شد.

حسینی در سرانجام با اشاره به این موضوع که با دایرشدن میز خدمت در ادارات می توان گامی موثر در اجرای تحقق حقوق شهروندی برداشت، اظهار کرد: اداره کل تمام کوشش خود را برای هرچه بهتر شدن و رسیدن به سطح مطلوب خواهد نمود تا از هزینه کرد مازاد و اتلاف زمان مراجعه کنندگان جلوگیری کند و رسیدگی به امور آنان را در اسرع وقت انجام دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 13

به "میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید