نیروهای قراردادی سازمان فنی و حرفه ای چند برابر ظرفیت مجاز هستند

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای گفت: برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در حال کوشش هستیم اما تعداد این افراد چند برابر ظرفیت مجاز است و مشکلاتی در راستای تبدیل وضعیت داریم اما قطعا کوتاهی نمی کنیم.

نیروهای قراردادی سازمان فنی و حرفه ای چند برابر ظرفیت مجاز هستند

به گزارش خبرنگاران، سعید امانی دوم آبان ماه در آیین معارفه مدیرکل جدید فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سیاست سازمان نگاه مثبت به کارشناسان است و نگاه از بالا به پایین نیست و روحیه تحول گرایی داریم.

امانی با بیان اینکه یکی از مسائل جامعه امروز بیکاری و مناسب نبودن وضعیت اشتغال است، توضیح داد: بیکاری دغدغه بسیاری از مدیران ارشد کشور است و امید است به دست کارکنان ادارات فنی و حرفه ای کشور بخشی از این مشکل حل گردد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات نامحدود و منابع محدود است، اضافه نمود: تمام جهان در کوشش است تا فشار اقتصادی بر ایران تحمیل گردد و اکنون آثار آن را مشاهده می کنیم و تمام کوشش سازمان بر این است تا از کوچکترین روزنه ای برای برطرف مسائل معیشتی کارکنان استفاده کند.

امانی بیان نمود: زمان بسیاری را برای مربیانی که به تازگی تبدیل وضعیت شدند و در روند تبدیل وضعیت شان مسائل عدیده ای وجود داشته است، گذاشتیم که پس از سال ها باوجود ابلاغ قانون، مربیان فرایندی لقب دریافتد و دو تا سه سال است که پیگیر برطرف مشکل خود هستند.

وی ادامه داد: برای ضایع نشدن حق این افراد سعی کردیم مکاتبه ای را با استان ها داشته باشیم و 399 پرونده از افراد مدعی که دارای شرایط تبدیل وضعیت هستند، دریافت و آنالیز کردیم و به زودی این مربیان معین تکلیف می شوند.

امانی اعلام نمود: ما مجری قانون هستیم و کوشش می کنیم قانون را اجرا کنیم.

وی گفت: در تمام کشور بیش از 400 مربی واجد شرایط استخدام در ادارات فنی و حرفه ای داشتیم که به دلیل فقدان پست سازمانی، پشت درهای سازمان در انتظار بودند و با پیگیری انجام شده اکنون مشکل این افراد با اولویت در نظر دریافت استان های محروم، حل شده است.

امانی با بیان اینکه برای تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی نیز مشاغل حاکمیتی و پست های ستادی در فاز نخست اعلام شده است تا تبدیل وضعیت آنان شروع گردد، ادامه داد: برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در حال کوشش هستیم اما تعداد این افراد چند برابر ظرفیت مجاز است و مسائلی در راستای تبدیل وضعیت داریم اما قطعا کوتاهی نمی کنیم.

وی در خصوص کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای گفت: کوشش این است تا آموزش ها به روز گردد زیراکه تجهیزات و مربیان توانمند در وضعیت اشتغال تاثیرگذار هستند که در سال گذشته بخشی از اعتبارات طرح تملک برای تامین تجهیزات به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد.

امانی بیان نمود: نرخ حق التدریس مربیان در کشور از سال 91 تا 97 تغییر نکرده بود که با وجود تمام محدودیت های مالی و اعتباری از ابتدای امسال این مهم ابلاغ و اعمال شد.

وی توضیح داد: بیمه تکمیلی در گذشته توسط کارکنان پرداخت می شد اما اکنون 50 درصد بیمه نفرات اول و دوم هر خانوار توسط سازمان فنی و حرفه ای پرداخت می گردد و امیداست که امسال نیز همین روند ادامه یابد.

امانی گفت: ورود نیروی جوان لازمه حرکت رو به جلو در هر سازمانی است و سیاست سازمان فنی و حرفه ای کشور در انتصابات استفاده از توان و ظرفیت تمام نیروها است. مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور اعلام نمود: انتظار داریم این اداره کل از ظرفیت موجود در اداره کل و تک تک کارکنان آن بهره مند گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 70

به "نیروهای قراردادی سازمان فنی و حرفه ای چند برابر ظرفیت مجاز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای قراردادی سازمان فنی و حرفه ای چند برابر ظرفیت مجاز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید