وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد، دامغان نخستین مقصد

به گزارش مجله استخدام جدید، سید حسن میرعماد در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه پنجمین جشنواره پسته ملی دامغان هم اکنون در حال برگزاری است، ابراز داشت: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از غرفه های این جشنواره و احصاء مسائل پسته کاران دامغانی وارد این شهر شد.

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد، دامغان نخستین مقصد

وی با ابراز اینکه وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود از یک کارخانه صنایع لبنی با توانایی فراوری روزانه 30 تن محصول بازدید می نماید، اضافه نمود: این کارخانه با 23 نفر اشتغال زایی و 48 میلیارد ریال کل مجموعه سرامه در گردش مشغول به کار است.

مدیر جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه حجتی در ادامه سفر خود پروژه دو هزار هکتاری آبیاری تحت فشار را افتتاح خواهد نمود، ابراز داشت: این اقدام در راستای برنامه جامعه بهینه سازی مصرف آب و اصلاح الگوی کشت در دامغان پیگیری می گردد.

میرعماد در ادامه از بازدید وزیر جهاد کشاورزی از باغ پسته با رقم یو. سی. بی. وان اطلاع داد و توضیح داد: در این باغ 134 هکتاری، 63 میلیارد ریال اعتبار هزینه و برای 10 نفر اشتغال زایی گردیده است.

وی اضافه نمود: وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود کارخانه فرآوری پسته با ظرفیت 600تن فراوری با کل سرمایه گذاری 36 میلیارد ریال با 16 نفر اشتغال زایی را افتتاح می نماید.

مدیر جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در خاتمه سفر وزیر جهاد کشاورزی در دامغان، وی راهی شاهرود می گردد، افزود: محمود حجتی در انتهای سفر خود از مجموعه کنسانتره میوه در شاهرود نیز بازدید می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 35

به "وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد، دامغان نخستین مقصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد، دامغان نخستین مقصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید