کی روش - مکزیک؛ دور دنیا در 60 روز

به گزارش مجله استخدام جدید، در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال می گوید کی روش راهنمایی تیم ملی در جام ملتهای آسیا را برعهده خواهد داشت رسانه های امریکایی و مکزیکی خبر از احتمال حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی مکزیک داده اند.

کی روش - مکزیک؛ دور دنیا در 60 روز

به گزارش خبرنگاران ،بعد از اینکه تیم های آفریقایی خواستار کی روش پا پس کشیدند و کره جنوبی و ازبکستان هم سرمربیان خود را شناختند تصور می شد داستان پیشنهادها به مربی پرتغالی و شایعاتی که در این خصوص به گوش می رسید تمام گردیده باشد اما حالا از قاره ای دیگر برای کی روش مشتری پیدا گردیده و کارلوس حداقل در رسانه ها سفری دور دنیا آغاز نموده که ظاهرا سرانجام ندارد.سفری که از سرانجام رقابت های جام جهانی برای تیم ایران و بازگشت به کشورمان(6 تیرماه) آغاز شد و احتمالا تا یکی دو هفته دیگر حداقل ادامه خواهد داشت.

در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز اولین اردوی تیم ملی سایت MSNگزارش داد ممکن است کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی مکزیک گردد. طبق ادعای این سایت آمریکایی،سرمربی تیم ملی ایران عزم خود را برای جانشینی خوان کارلوس اوسوریو سرمربی کلمبیایی ال تری جزم نموده و مقامات رده بالای فدراسیون فوتبال مکزیک نیز او را زیر نظر گرفته اند و ورود او به این کشور احتمال دارد.

طبق ادعای یک خبرنگار مکزیکی به نام فرناندو شوارتز، کی روش یکی از گزینه هایی است که مورد توجه فدراسیون فوتبال مکزیک قرار گرفته و قرار است در اروپا مذاکراتی برای جذب وی آغاز گردد.

طبق اعلام MSN، کی روش در هفته بازی های ملی در ماه سپتامبر به مکزیک سفر می نماید تا از نزدیک وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور و شرایط کار در جمع آزتک ها را رصد و پس از آن تصمیم نهایی را برای قبول راهنمایی سرمربیگری پرافتخارترین تیم منطقه کونکاکاف قبول یا رد کند. گویا یون دلوئیسا، رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک جزو موافقان اصلی ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به ال تری است و به همین دلیل احتمال ورود کی روش به مکزیک قوت گرفته تا جایی که انتظار می رود طرفین پس از بازی دوستانه تیم ملی مکزیک و اروگوئه در هیوستون توافق شان را به صورت رسمی اعلام نمایند. این بازی دوستانه 17 شهریور برگزار می گردد.

از سوی دیگر شبکه FOX Sports نیز اطلاع داد فدراسیون فوتبال مکزیک پس از رفتن خوان کارلوس اوسوریو از راهنمایی تیم ملی این کشور به دنبال جایگزینی برای اوست و حالا کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گزینه جدید مکزیکی ها گردیده است.

این شبکه در گزارش خود نوشته کانتو، مدیر تیم ملی مکزیک با کارلوس کی روش ملاقاتی داشته است.مدیر تیم ملی مکزیک به دنبال فردی است که در سطح ملی کارنامه خوبی داشته باشد.کی روش سابقه راهنمایی تیم های ملی پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی را داشته است.همچنین او سالیان طولانی دستیار سر آلکس فرگوسن بوده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی dalemexico تیم ملی فوتبال مکزیک تقریبا 20 روز دیگر در روزهای فیفادی دو دیدار دوستانه برگزار خواهد نمود.مکزیک ابتدا در شهر هوستون آمریکا باید مقابل اروگوئه به میدان برود و در ادامه در شهر نشویل برابر تیم ملی آمریکا قرار خواهد گرفت.

بعد از منتشر شدن اخباری درباره قرار دریافت نام کی روش به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مکزیک،این پایگاه اینترنتی هم در گزارشی نوشت:کارلوس کی روش برای این دو دیدار به آمریکا سفر خواهد نمود تا از نزدیک بازی های تیم ملی مکزیک را به نظاره بنشیند تا فدراسیون فوتبال مکزیک صحبت های رسمی خود را با این مربی آغاز کند.کی روش از پیشنهاد تیم ملی مکزیک استقبال نموده و به همین خاطر به آمریکا دعوت گردیده تا بازی های این کشور را زیر نظر بگیرد. طرفین برای رسیدن به توافق نهایی نزدیک گردیده اند.

داستان حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی مکزیک در حالی مطرح می گردد که مهدی تاج روز پنجشنبه باز هم تاکید نمود این مربی پرتغالی در جام ملتهای آسیا روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست و از نظر او کی روش سرمربی تیم ملی است.برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که فدراسیون فوتبال و کی روش به توافق و تفاهم کلی رسیده اند اما از آنجایی که کارلوس در تعطیلات بسر می برد منتظرند تا او از سفر برگردد و قرارداد جدیدی را با او نهایی نمایند .

البته حتی اگر این گمانه درست باشد برنامه های تیم ملی تاکنون با اختلالاتی روبرو گردیده که می تواند در راه آماده سازی تا جام ملتها به ضرر آن باشد.در حالی که سه هفته از لیگ برتر برگزار گردیده و بیشتر بازیکنان حاضر در خارج از کشور هم چند بازی در ترکیب تیم شان بوده اند بعید است کادر فنی تیم ملی حتی فیلم این بازی ها را تماشا نموده باشند چه رسد به حضور در استادیوم ها.این اتفاق با توجه به اینکه روز 9 شهریور اولین اروی تیم ملی آاز خواهد شد تعیین نیست فهرست تیم ملی چگونه و بر چه اساسی انتخاب و معرفی خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 6

به "کی روش - مکزیک؛ دور دنیا در 60 روز" امتیاز دهید

2 کاربر به "کی روش - مکزیک؛ دور دنیا در 60 روز" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش - مکزیک؛ دور دنیا در 60 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید