اعلام برنامه های هفته دوم 50 فیلم تئاتر در 50 روز

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران- شش فیلم تئاتر در هفته دوم از ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز در پایگاه اینترنتی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به صورت رایگان اکران می گردد.

اعلام برنامه های هفته دوم 50 فیلم تئاتر در 50 روز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این فیلم تئاترها به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می گردد.

فیلم تئاترهای قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح، آرزوهای یک موش کور، دینگ دینگ دنگ، کچل کفترباز، اگه گربه رو ببینم و خرس آرکانسا از روز 25 دی تا یکم بهمن 1400 در پایگاه این مرکز به نشانی cinema.kpf.ir نمایش داده می گردد و مخاطبان می توانند مطابق با جدول مندرج هر روز یکی از این آثار را تماشا نمایند.

بر همین اساس فیلم تئاتر قصه های سفر پر ماجرای کشتی نوح با بازنویسی و کارگردانی مریم معترف، روایت گر داستان حضرت نوح و فرمان خداوند برای ساختن کشتی و سوار کردن جفت های مختلف حیوانات در کشتی است. این فیلم تئاتر روز 25 دی اکران می گردد.

در روز 27 دی فیلم تئاتر آرزوهای یک موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر، درباره موش کور کوچکی است که یک شب تصمیم می گیرد از خانه اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که تماشا خورشید است برود.

دینگ دینگ دنگ به نویسندگی حامد زحمتکش و کارگردانی فاطمه خدابنده لو روز 28 دی اکران می گردد. این نمایش ماجرای مادر و کودکی را در یک ظهر روز کاری نمایش می دهد که در آشپزخانه با هم غذا درست می نمایند. نی نی کنار مامان در آشپزخانه مشغول بازی های خطرناک، با وسایل خطرساز از مجموعه، آشپزخانه می گردد.

در روز 29 دی فیلم تئاتر کچل کفترباز به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری اکران می گردد. داستان این نمایش درباره دو موجود مجذوب کننده و دوست داشتنی است که از دل قصه ها و افسانه ها بیرون آمده است. این دو با بازی و روایت، قصه آشنای کچل کفترباز را به دخترکی غمگین یاد می دهند که چگونه بتواند شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

اگه گربه رو ببینم به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی کیومرث حقیقی درباره دختر بچه ای به نام مروارید است که در روستایی با پدر و مادر و مادر بزرگش زندگی می نماید. او مسوول آوردن آب از چشمه است. اما هر روز در کارهایی که به عهده اش گذاشته اند تنبلی می نماید. روزی پدر و مادر و مادربزرگش از تنبلی او به ستوه می آیند و مادر بزرگ نقشه ای می کشد و...

روز یکم بهمن نمایش خرس آرکانسا نوشته اوراند هریس، ترجمه بهزاد نژادقنبر و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی اکران می گردد. این نمایش درباره دختربچه ای به نام تیش است که با خرسی که در سیرک هنرنمایی می نماید آشنا می گردد. تیش آرزو دارد پدربزرگش برای همواره در کنار او باشد. اما واقعیت زندگی چیز دیگری است.

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، پنجاه فیلم تئاتر از مجموعه فیلم تئاترهای طرح نمایش نما در 50 روز اکران می گردد.

این ویژه برنامه از روز 19 دی همزمان با سالروز تاسیس مرکز تئاتر کانون شروع شده و تا نیمه اسفند 1400 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2007

به "اعلام برنامه های هفته دوم 50 فیلم تئاتر در 50 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های هفته دوم 50 فیلم تئاتر در 50 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید