افشای تصاویر گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش مجله استخدام جدید، تصاویر نوی از یک گوشی وان پلاس در ویبو ظاهر شده است. با مقایسه با وان پلاس 10 پرو که پیشتر عرضه شده است، به نظر می رسد که این گوشی نو، OnePlus 10 یا 10R باشد.

افشای تصاویر گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش خبرنگاران، شرکت OnePlus قبلاً گوشی OnePlus 10 Pro خود را در ماه ژانویه در بازار چین معرفی نموده بود، اما مدل استاندارد هنوز در جایی دیده نشده است. در حالی که منتظر اطلاعات رسمی بیشتر هستیم، تصاویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. گمان می رود که این تصاویر مربوط به OnePlus 10 باشد. با این حال بعضی از تحلیلگران پیشنهاد می نمایند که این تصاویر ممکن است در حقیقت مدل OnePlus 10R باشد. می توانیم پشت دستگاه را در رنگ های Mint Green و مشکی مشاهده کنیم.

این گوشی دارای یک دوربین اصلی بسیار بزرگ در پنل پشتی است. ما می توانیم حداقل سه دوربین دیگر را که در جزیره دوربین مستطیلی قرار دارند، ببینیم. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که مدل استاندارد وان پلاس 10 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد نمود. این چیپست همراه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

ما بعلاوه انتظار داریم صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز در این دستگاه استفاده شد. باتری این گوشی دارای شارژ سریع 80 واتی SuperVOOC خواهد بود. از نظر نرم افزار هم پیش بینی می گردد این گوشی رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا کند. بعلاوه انتظار می رود شرکت وان پلاس گوشی های سری 10 را در ماه های آینده در بازار های جهانی معرفی کند. با این حال هنوز تاریخ دقیقی ارائه نشده است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2070

به "افشای تصاویر گوشی مرموز وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی مرموز وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید