ببینید؛ مجموعه Ace Attorney Investigations برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش مجله استخدام جدید، شرکت کپ کام (Capcom) به تازگی از مجموعه Ace Attorney Investigations برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

ببینید؛ مجموعه Ace Attorney Investigations برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

در این مجموعه دو بازی Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth و Ace Attorney Investigations 2: Prosecutors Gambit قرار داده شده اند. هر دو بازی در ابتدا روی Nintendo DS منتشر شدند و نسخه دوم قبلا فقط در ژاپن در دسترس بود. اکنون، هر دو اسپین آف Ace Attorney با این مجموعه تازه، بازسازی، بومی سازی و در سراسر دنیا در دسترس خواهند بود.

در Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth، بازیکنان به عنوان دادستان سفری قانونی را آغاز می نمایند و در مجموعه ای از صحنه های جنایت گیج نماینده و شاهدان چالش برانگیز جست وجو می نمایند. در قسمت دوم سری، بازیکنان برای چالش های بزرگ تر آماده می شوند و در حالی که مایلز برای حفظ شغل خود می جنگد، با دشمنان تازهی روبرو می شوند. در این بازی، بازیکنان یاد می گیرند که از شاهدان بازپرسی نمایند، شواهد مختلف را بیابند و از قدرت منطق برای حل معما ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که برخلاف بازی های اصلی سری Ace Attorney، این نسخه ها بیشتر روی پازل به سبک اشاره و کلیک و گیم پلی ماجراجویی تمرکز می نمایند و چشم اندازی تازه در دنیای Ace Attorney ارائه می دهند. این نسخه های تازه دارای وضوح بهبود یافته با انیمیشن های روان تر شخصیت ها است که همگی به وسیله طراح شخصیت اصلی مجموعه ایجاد شده اند. بعلاوه بازیکنان می توانند بین گرافیک پیکسلی و مدرن نیز جابجا شوند.

هر بازی بعلاوه دارای متن و صداگذاری به زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، کره ای و چینی سنتی و ساده شده خواهد بود. در این میان با قابلیت History، بازیکنان می توانند هر دیالوگی را که ممکن است از دست داده باشند، مرور نمایند و آزادانه انتخاب نمایند که کدام بازی، فصل یا بخش را می خواهند دوباره آغاز کند. از طرفی با ویژگی Story Mode، بازیکنان می توانند خود را در داستان های پیچیده هر پرونده غوطه ور نمایند. Mind Chess یکی دیگر از ویژگی های تازهی است که بازیکنان می توانند در Ace Attorney Investigations 2: Prosecutors Gambit کشف نمایند، جایی که آن ها درگیر نبرد های ذهنی برای به دست آوردن اطلاعات مهم از شاهدان هستند. در نهایت بازیکنان می توانند با گالری که دارای کاتالوگی از تصاویر، طرح ها، انیمیشن های شخصیت ها و بعلاوه تمام 106 موسیقی درون بازی است، بیش از پیش در دنیای این سری غرق شوند.

مجموعه Ace Attorney Investigations در 6 سپتامبر (16 شهریور) امسال با قیمت 39.99 دلار پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. در آمریکای شمالی، نسخه سوییچ و در ژاپن، نسخه های پلی استیشن 4 و سوییچ هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی در دسترس خواهند بود. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2358

به "ببینید؛ مجموعه Ace Attorney Investigations برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ مجموعه Ace Attorney Investigations برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید