برترین مراکز خرید اوت لت آنتالیا

به گزارش مجله استخدام جدید، اوت لت های آنتالیا را می توان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا دانست. در واقع این مراکز خرید و فروشگاه ها در گوشه و کنار شهر آنتالیا قرار گرفته اند و با طراحی و دیزاین چشمگیر و بعلاوه محصولات و اجناس بسیار با کیفیت از جهانگرد های این شهر پذیرایی به عمل می آورند. آنتالیا مملو از هتل های لوکس و فروشگاه های خیره نماینده است و گشت و گذار و بازار گردی دراوت لت های آنتالیا یکی از تفریحات مسافرانی است که به این شهر سفر می نمایند.

برترین مراکز خرید اوت لت آنتالیا

محبوب ترین اوت لت های آنتالیا در نقاط مختلفی از شهر واقع شده اند و از همین رو برای این که بتوانید از این مراکز خرید تماشا کنید و اجناس مورد نظر خود را خرید نمایید، بهتر است اطلاعات کلی راجع به آنها را داشته باشید تا بتوانید برنامه های خود را در طول سفر بهتر مدیریت نمایید. در ادامه این راهنما همراه خبرنگاران باشید تا با مهم ترین اوت لت های آنتالیا بیشتر آشنا شویم.

اوت لت به چه معناست؟

ممکن است شما در سفرهای خارجی خود از فروشگاه هایی به نام اوت لت تماشا نموده باشید، اما به درستی ویژگی و معنای اوت لت را ندانید. اگر برای شما هم چنین سوالاتی پیش آمده پیشنهاد می کننیم این مطلب از خبرنگاران را دنبال نمایید تا همه چیز درباره اوت لت را برایتان بازگو کنیم.

این روزها اوت لت ها جزو پر طرفدارترین مراکز خرید در جهان هستند زیرا پیدا کردن کالا با قیمت مالی تر و یا با تخفیف های مناسب کار راحتی نیست.در واقع اوت لت ها از جمله مراکزی هستند که برندهای مختلف کالاهای خود را با قیمت هایی پایین تر به مشتریان عرضه می کنند

فهرست مهم ترین اوت لت های آنتالیا

بازارگردی یکی از مجذوب کننده ترین کارها در سفر به آنتالیا است! چرا که این شهر پر است از فروشگاه های لوکس و مراکز خرید بزرگ که در آن ها می توانید انواع و اقسام سوغاتی ها را پیدا کنید. از طرفی به علت کیفیت مناسب پارچه ها و پوشاک، خرید لباس نیز به یکی از مهم ترین قسمت های سفر به آنتالیا تبدیل شده است. تعداد اوت لت های آنتالیا بسیار زیاد است، با این حال بعضی از این مراکز خرید از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و بزرگ و شناخته شده تر هستند. در ادامه قصد داریم تا با بعضی از پرطرفدارترین اوت لت های آنتالیا آشنا شویم.

1. مرکز خرید آنتالیا مال (Mall of Antalya)

بدون شک همواره در صدر فهرست برترین اوت لت های آنتالیا نام مرکز خرید آنتالیا مال می درخشد. این اوت لت در بین گردشگران بسیار محبوب بوده و بعلاوه خیلی از افرادی که می خواهند سوغاتی بخرند به این مرکز خرید مراجعه می کنند. اوت لت آنتالیا مال در خیابان سریک آنتالیا واقع شده است و زمانی که به این خیابان می رسید به راحتی ساختمان بزرگ و با شکوه آن را می توانید مشاهده نمایید. این مرکز خرید دارای مساحتی در حدود 71000 متر مربع بوده و از سال 2017 آغاز به کار نموده است. محصولات و اجناس متنوعی را می توانید در آنتالیا مال پیدا کنید و از پوشاک، زیور آلات، سوغاتی های محلی و وسایل ضروری گرفته تا خوراکی و انواع مواد غذایی در این مرکز به فروش می رسند. بعلاوه رستوران ها، کافه ها، سالن سینما و یک شهربازی کوچک برای بازی بچه ها در این مرکز خرید قرار گرفته است.

  • ساعات کاری : از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب
  • آدرس : آنتالیا، منطقه آلتیندا سینان، خیابان سریک

2. اوت لت میگروس 5 ام (Migros Shopping Center)

در بین اوت لت های آنتالیا مرکز خرید میگروس 5 ام نیز معروفیت زیادی دارد که خیلی از افراد آن را با نام میگروس نیز می شناسند. اوت لت میگوس دارای حدود 32000 متر مربع زیر بنا بوده و از سال 2001 آغاز به توسعه و پیشرفت نموده و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می رود که دارای بیش از 130 فروشگاه با محصولات و اجناس متنوع بوده که بسیاری از ساکنین آنتالیا و گردشگران از محصولات این اوت لت خرید می کنند. اجناس بسیاری مانند پوشاک برندهای بین المللی و ترک، لوازم آرایشی و بهداشت، دکوراسیون منزل و لوازم برقی و الکترونیکی در این مرکز خرید وجود دارد.

رستوران ها و کافی شاپ های موجود در این مجموعه، فضایی عالی را برای استراحت بعد از یک خرید خسته کننده فراهم نموده اند و بعضی از این رستوران ها چشم انداز ای تماشای از سواحل مدیترانه را برای مهمانان به نمایش می گذارند. یک پارکینگ اختصاصی و بزرگ با 1300 جای پارک نیز در مجموعه واقع شده است و در کنار همه این امکانات، مهمانان می توانند از بعضی جشن های محلی و مناسبت هایی که در این مرکز خرید برگزار می شوند، لذت ببرند. از طرفی یکی از مهم ترین مزیت های مجتمع تجاری میگوس نزدیکی آن به فرودگاه آنتالیا می باشد که برای مسافران یک امتیاز خوب محسوب می گردد.

  • ساعات کاری : از ساعت 10 صبح تا ساعت 30 :10 شب
  • نشانی : آنتالیا، بلوار آتاتورک، منطقه آرا پسویو

3. مجتمع تجاری اوت لت دیپو (Outlet Depo)

خیلی از افرادی که به ترکیه سفر می کنند و یا بعلاوه بسیاری از ساکنین بومی، علاقه مند هستند تا خریدهای خود را از مراکز خرید با کیفیت و ارزان تهیه کنند. اگرچه مراکز تجاری لوکس و بسیار بزرگ می توانند امکانات و اجناس شگفت انگیزی را عرضه کنند، با این حال، خرید از یک مرکز تجاری با قیمت مناسب همواره می تواند یک گزینه خوب به حساب بیاید. مرکز خرید اوت لت دیپو یکی از این مراکز خرید است که محصولات و اجناس ارزان ای را به خریداران عرضه می نماید. ساختمان این مجتمع به رنگ نارنجی بوده و زیربنای آن حدود 38000 متر مربع محاسبه شده است. همه اجناسی که احتیاج داشته باشید را می توانید در این مجتمع پیدا کنید و پس از یک خرید دلپذیر در رستوران ها و فست فودهای مرکز خرید اوت لت دیپو از غذاهای لذیذ لذت ببرید.

  • ساعات کاری : از ساعت 10 صبح تا 10:30 شب
  • نشانی : آنتالیا، منطقه آلتینوا سینان، خیابان سریک

4. اوت لت آنتالیا توربان مارینا

یکی از مراکز شناخته شده که نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده است، مرکز خرید آنتالیا توربان مارینا می باشد. این مجتمع تجاری دارای نمای بسیار لوکس و با شکوه می باشد و تلفیقی از سبک معماری مدرن و سنتی ترکیه ای در بنای آن دیده می گردد. محل قرار گیری این مرکز خرید باعث شده تا افرادی که برای تفریح به ساحل می فرایند، در نهایت از آن بازدید نموده و خریدهای خود را نیز انجام دهند. سال های زیادی است که مرکز خرید آنتالیا توربان مارینا در فهرست برترین مراکز خرید آنتالیا قرار گرفته است و مردم بومی و گردشگران همه ساله از آن بازدید و خرید می کنند. به علاوه خرید محصولات با کیفیت و اجناس مرغوب در این مرکز خرید، می توانید از صرف وعده های غذایی یا میان وعده در رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه نیز لذت ببرید.

  • ساعت کار : 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : منطقه کال ایچی، بندر روم

5. مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya)

بنای با شکوه با معماری و دیزاین تماشایی مرکز خرید مارک آنتالیا یکی از شاخصه های اصلی این مجتمع به شمار می آید. قدم زدن در خیابان های منطقه تاحیل پاذیری بدون بازدید از مرکز خرید مارک آنتالیا غیر ممکن خواهد بود ، چرا که ظاهر چشمگیر این مرکز خرید نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود. یکی دیگر از شاخصه های مهم در معروفیت این مجتمع تجاری وجود فروشگاه های بسیار و عرضه محصولات و اجناس با کیفیت و برند در آن می باشد. مرکز خرید مارک آنتالیا دارای یک پارکینگ بزرگ و اختصاصی بوده که می توانید در طول خرید خودروهای خود را به صورت رایگان در آن پارک کنید.

  • ساعات کاری : از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب
  • آدرس : آنتالیا، منطقه تاحیل پاذیری، خیابان کاظم اوزالپ

6. مرکز خرید تراسیتی (Terra City Mall)

مرکز خرید تراسیتی از بزرگ ترین و شیک ترین اوت لت های آنتالیا می باشد و امکان ندارد که به آن مراجعه کنید و دست خالی از آن بیرون بیایید. همه اجناسی که فکرش را کنید را می توانید در این مجتمع پیدا کنید، اوت لت های آنتالیا دارای بیش از 150 فروشگاه در طبقات مختلف می باشند و از جمله لوازمی مانند پوشاک کودک و بزرگ سال، وسایل خانه و آشپزخانه، اکسسوری و زیورآلات و لوازم ضروری دیگر را می توانید از این مجتمع تهیه نمایید.

مرکز خرید تراسیتی دارای رستوران های متعدد و کافی شاپ های بسیاری می باشد که بر اساس آمار به دست آمده تعداد آن ها به بیش از 30 عدد می رسد و بنابراین برای صرف غذا پس از یک روز هیجان انگیز و خسته کننده، با گزینه های غذایی بسیاری متنوعی رو به رو خواهید بود. مجتمع خرید تراسیتی امکاناتی را برای معلولان نیز فراهم نموده است تا بتوانند به راحتی از مسیرهای مناسب ویلچر و امکانات مناسب سرویس بهداشتی استفاده کنند و تردد برای آن ها نیز سهل گردد.

  • ساعات کاری : از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب
  • آدرس : آنتالیا، محله فنر، خیابان تکلیوگلو

7. مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین اوت لت های آنتالیا مرکز خرید ایکی کاپیلی هان می باشد، در واقع این مجتمع از قرن چهاردهم میلادی تا به امروز در آنتالیا وجود داشته است و در این سال ها دست خوش تغییرات بسیاری شده و امروز بازسازی شده آن را در خیابان ایکی کاپیلی هان می توانید مشاهده کنید. در این مرکز خرید اجناسی با طرح های سنتی و ترکی بیش از سایرین به چشم می خورند و بعلاوه یک مکان محبوب برای خرید انواع سوغاتی های محلی ترکیه ای مانند میوه های گرمسیری، انواع ادویه های محلی، صنایع دستی و قالیچه می باشد.

در کنار بازدید از مراکز خرید لوکس آنتالیا می توانید برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مردمان سنتی ترکی از این مرکز خرید نیز بازدید نمایید و انواع ظروف نقره و صنایع دستی را به عنوان سوغاتی خرید نمایید.

  • ساعت کاری : 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: آنتالیا، منطقه مراد پاشا، خیابان ایکی کاپیلی هان، محله بالبی، مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

اوت لت های آنتالیا چه ساعتی باز می شوند؟

مراکز خرید معمولاً در ساعت 10:00 باز می شوند و در ساعت 22:00 بسته می شوند. ادارات دولتی و بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند و در صورت خرید در روزهای یکشنبه با ازدحام جمعیت بیشتری رو به رو خواهید بود.

کدام برندها را می توان در اوت لت های آنتالیا پیدا کرد؟

شما 155 برند بین المللی و ترکیه ای را خواهید یافت که طیف وسیعی از محصولات مربوط به مد، تفریح و فناوری را ارائه می دهند. Boyner، DeFacto، Flo، H&M، Koton، و LC Waikiki از جمله برندهای مطرح در آنتالیا می باشند.

چه سوغاتی هایی را می توان از آنتالیا خریداری کرد؟

بعضی از برترین سوغاتی هایی که از آنتالیا می توانید تهیه کنید عبارت اند از: قالیچه گلیم، کیف و کیف پول چرمی، فرش ترکی، چای و لیوان ترکی، گیاهان خشک و سوغاتی های سرامیکی.

معروف ترین مراکز خرید آنتالیا کدامند؟

مراکز خرید برتر آنتالیا که در سفر می توانید از آن ها بازدید کنید عبارت اند از :

  • مرکز خرید آنتالیا مال
  • مرکز خرید مارک آنتالیا
  • مرکز خرید TerraCity
  • مرکز خرید آنتالیا میگروس

نتیجه گیری

بسیاری از افرادی که به شهر آنتالیا سفر می کنند، بخشی از زمان خود را برای خرید لوازم ضروری، پوشاک برند و یا سوغاتی های مجذوب کننده می گذرانند. با این حال، خیلی از افراد در خصوص مراکز خرید متنوع و جاذبه های تماشای آنتالیا اطلاعات کاملی نداشته و همواره در سفر خود به مراکز تکراری می فرایند. برای اینکه بتوانید سفری هیجان انگیزتر و به یاد ماندنی تر را تجربه نمایید، پیشنهاد می دهیم به راهنماهای مختلف خبرنگاران در خصوص جاذبه های تماشای ترکیه و آنتالیا سر بزنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2176

به "برترین مراکز خرید اوت لت آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید اوت لت آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید