تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی در استان بوشهر

به گزارش مجله استخدام جدید، جلسه تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان بوشهر صبح امروز دوشنبه 5 اسفند 98 با حضور معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان و تعداد زیادی از مدیران اقامتگاه های بوم گردی بوشهر در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، سکینه سالاری در این جلسه گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری استان باید با یاری و هم فکری همه فعالان گردشگری استان انجام گردد، چرا که آن ها که در بخش خصوصی به شتاب این توسعه یاری می نمایند. فکر و اندیشه جمعی فعالان گردشگری می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان اضافه کرد: امروز شاهد تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان خواهیم بود که این مهم می تواند در آینده برای برطرف مسائل پیش روی این واحدها راه گشا و تسهیل نماینده امور باشد.

سالاری توضیح داد: این تشکل ها و انجمن ها به تدوین طرح جامع گردشگری استان یاری می نماید و می توانیم کمبودها را در این زمینه برطرف و برای معرفی جاذبه ها و نقاط گردشگری استان هماهنگ تر از گذشته عمل کنیم.

در سرانجام این جلسه با رأی گیری حاضران از میان داوطلبان هیئت مدیره و بازرسان در این تشکل، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس در این تشکل انتخاب شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 847

به "تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید