تویوتا کرولا 2023 با سیستم هیبریدی ارتقا یافته در ژاپن معرفی گردید

به گزارش مجله استخدام جدید، همانطور که انتظار می رفت، تویوتا کرولا 2023 با یک سری تغییرات اندک نسبت به نسل قبل در ژاپن رونمایی شد. در نگاه اول به طراحی این خودرو، تغییرات اندک چراغ ها و جلوپنجره به چشم می خورد. اما تغییرات این مدل تازه تنها به موارد ذکر شده ختم نمی گردد. این خودروی تازه کامپکت فاقد نشان جلوی تویوتا است و به جای آن از حرف بزرگ C استفاده می نماید. البته این موضوع چیز تازهی نیست، زیرا تویوتا کرولا مدت هاست که در بازار ژاپن از چنین لوگویی بهره می برد. اما در بخش عقب، لوگوی تویوتا تعبیه شده و هر دو نشان های جلو و عقب، با رنگ آبی تزئین شده اند که نمایانگر پیشرانه هیبریدی است.

تویوتا کرولا 2023 با سیستم هیبریدی ارتقا یافته در ژاپن معرفی گردید

نسل دوازدهم کرولا از سال 2018 تا به امروز در بازار حضور دارد و تویوتا هر ساله با اعمال یک سری تغییرات و به روزرسانی آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد. تویوتا کرولا 2023 از قوای محرکه 1.8 لیتری هیبریدی و موتور الکتریکی بهبود یافته ای بهره می برد. بعلاوه تویوتا ضمن بازنگری پیشرانه های 1.5 و 2 لیتری بنزینی این خودرو، آن را بهینه تر نموده تا مصرف سوخت کمتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. علاوه بر این، رنگ های بدنه نوی نیز برای جلب رضایت بیشتر کاربران در نظر گرفته شده که به همراه بعضی قابلیت های نو این خودرو در دسترس قرار دارند.

مشتریان ژاپنی می توانند از صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی این خودرو با پشتیبانی از سیستم اپل کار پلی بهره ببرند. آن ها بعلاوه با پرداخت مبلغی اضافه تر از قابلیت اتصال وای فای نیز بهره مند می شوند. بعضی از تریم های تویوتا کرولا 2023، به طور استاندارد مجهز به سنسورهای پارک جلو و عقب هستند. تویوتا قابلیت های ایمنی کرولا 2023 را نیز بهبود بخشیده و سیستم پیشگیرانه تصادفات را اضافه نموده که از نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران، دوچرخه سواران و خودروهای پارک شده جلوگیری می نماید.

این خودروی نو تویوتا از قابلیت به روزرسانی های از راه دور نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین مشتریان حتی پس از خرید این خودرو نیز می توانند از قابلیت های نوی که تویوتا برای سیستم این خودرو منتشر می نماید، بهره مند شوند. علاوه بر این، سیستم ایمنی قبل از تصادف این خودرو قادر است تا خودروهای در حال گردش به راست یا چپ و عابران پیاده را در تقاطع ها تشخیص دهد.

علاقمندان به این خودروی نو تویوتا می توانند نسخه سدان آن را در بازه قیمتی 13,700 تا 20,700 دلار خریداری نمایند. نسخه استیشن این خودرو که با پسوند تورینگ شناخته می گردد قیمت 14200 تا 21 هزار دلاری دارد. در نهایت باید به نسخه هاچ بک تویوتا کرولا که به عنوان مدل اسپرت عرضه می گردد اشاره کنیم که با قیمتی 15,100 تا 20,000 دلار روانه بازار خودرو خواهد شد.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2193

به "تویوتا کرولا 2023 با سیستم هیبریدی ارتقا یافته در ژاپن معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کرولا 2023 با سیستم هیبریدی ارتقا یافته در ژاپن معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید