خبرنگاران شهردار دلیجان برکنار شد

به گزارش مجله استخدام جدید، خمین - خبرنگاران - رئیس شورای شهر دلیجان گفت: شهردار این شهر به دلیل پاره ای مسایل در حوزه عملکردی استیضاح و اعضای این شورا با قاطعیت آرا وی را از سمت خود برکنار کردند.

خبرنگاران شهردار دلیجان برکنار شد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شورای شهر دلیجان، مهدی بیگی شرح داد: ️شورای اسلامی شهر در ماه های گذشته در مورد توقف طرح های عمرانی و بعضی نارضایتی ها از سوی مردم به شهردار دلیجان داود فرداد تذکر داده بود.

وی ادامه داد:شهردار دلیجان روز چهارشنبه در نشست ویژه شورای شهر حاضر شد و به سئولات اعضای پاسخگویی کرد اما، این پاسخ ها قانع کننده نبود و شورای اسلامی شهر در استیضاح وی رای به برکناری داد.

رئیس شورای شهر دلیجان گفت: بر اساس صورتجلسه شماره 285 این شورا اسلامی، مستندات نشست استیضاح شهردار دلیجان و سایر مدارک لازم برای پیگیری امور به هیات تطبیق ارسال شد که نتیجه این هیات در فرمانداری نیز تایید برکناری بوده است.

بیگی اضافه کرد: مدیریت شهری از ارکان مهم در راهبری امور توسعه محور است و شورای اسلامی به عنوان مجلس محلی به صورت مستمر اقدامات و برنامه های شهرداری را رصد می نماید و اگر کمترین اهمال در امور صورت بگیرد با شهردار انتصابی تعارفی نداشته و وی باید با حضور در نشست شورا در حوزه عملکردی خود شرحات شفافی ارایه کند.

دلیجان یکی از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است که در نوار جنوبی آن قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1731

به "خبرنگاران شهردار دلیجان برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار دلیجان برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید