خسروانی: رکوردهای شخصی ام را تکرار می کردم، مدالم خوش رنگ تر می شد

به گزارش مجله استخدام جدید، ملی پوش پرش طول ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: نتوانستم رکوردهای شخصی ام در تمرینات را تکرار کنم وگرنه رنگ مدالم خوش رنگ تر می شد.

خسروانی: رکوردهای شخصی ام را تکرار می کردم، مدالم خوش رنگ تر می شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیر خسروانی درباره کسب مدال برنز رقابتهای پرش طول بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: تا پرش پنجم، نفر دوم بودم، اما در نهایت سوم شدم. با نفر دوم یک سانتی متر اختلاف داشتم و با نفر اول 4 سانتی متر.

وی ادامه داد: اصلا از پرش های خودم راضی نبودم؛ نتوانستم رکوردهای شخصی ام در تمرینات را تکرار کنم که به خاطر مصدومیتی بود که گریبانگیرم گردیده بود؛ وگرنه رنگ مدالم خوش رنگ تر بود.

دارنده مدال برنز پرش طول بازی های پاراآسیایی درباره سطح مسابقات گفت: نفر اول مسابقات دو دوره قهرمان پارالمپیک از ازبکستان است که نشان از سطح بالای مسابقات دارد. برگزاری رقابت ها خوب و مطلوب بود. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده این مدال را در مسابقات جهانی و پارالمپیک خوش رنگ تر کنم.

خسروانی در سرانجام خاطر نشان کرد: از مربی خوبم تشکر می کنم و از خانواده ام که در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند. از مسئولین درخواست می کنم توجه بیشتری به دوومیدانی داشته باشند هم از نظر حمایتی و هم فنی چون مشکلات زیادی دارم در حالی که رشته ای مدال آور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 18

به "خسروانی: رکوردهای شخصی ام را تکرار می کردم، مدالم خوش رنگ تر می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروانی: رکوردهای شخصی ام را تکرار می کردم، مدالم خوش رنگ تر می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید