دیدنی های دبی، سرزمینی تفریحی در قلب امارات متحده (تور ارزان دبی)

به گزارش مجله استخدام جدید، دبی یکی از زیباترین شهرهای دنیا است و همین موضوع باعث شده که همیشه گردشگران بسیاری به دبی سفر کنند البته ناگفته نماند که دبی جذابیت های فراوانی دارد که یکی از آن ها زیبایی معماری دیدنی های دبی می باشد. اما تنها معماری آن نیست که مسافران را جذب می نماید، دبی یکی از شهرهای لوکس امارات متحده عربی هم است. در این شهر امکانات بسیاری وجود دارد که برای رفاه حال شهروندان و مسافران ایجاد شده است. در دبی انواع مراکز تجاری و لوکس با برترین برندها وجود دارد سالانه آژانس های مسافرتی تورهای بسیاری را به دبی برنامه ریزی می کنند به طوری که انواع تورهای دبی در آب و هوای دبی با شرایط متفاوت برگزار می گردد. سایت خبرنگاران نیز به عنوان یکی از سایت های جامع در زمینه گردشگری و مسافرتی انواع تورهای دبی را برنامه ریزی کرده است. مسافرانی که علاقه به سفر به دبی دارند می توانند از سایت خبرنگاران انواع تورها را مشاهده کنند و انتخاب کنند. اما قبل از هرچیز بهتر است تا با ما همراه باشید و اطلاعاتی مفید درباره اقتصاد دبی بدست بیاورید.

دیدنی های دبی، سرزمینی تفریحی در قلب امارات متحده (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اقتصاد دبی

شهر دبی یک شهر دنیای و تجاری مهم است و دیدنی های دبی فراوان می باشند. صنعت نفت در اقتصاد دبی اهمیت زیادی دارد و بعلاوه بیشتر عایدی دبی از راه فروش ملک، اعطای اقامت در منطقه جبل علی، ترانزیت کالا و ترانزیت مسافر است. شهر دبی با ساخت ساختمان های بزرگ و منطقه ها تفریحی مهیج گردشگر های زیادی را به خود جذب نموده است. این شهر بیست و دومین شهر گران قیمت در دنیا نیز هست. آب و هوای دبی بسیار گرم و خشک است. دمای این شهر در فصل تابستان چهل درجه سانتیگراد و بسیار گرم و خشک همراه با باد است و در بیشتر روزها در دبی آفتاب است. این شهر در فصل زمستان نیز گرم است و میانگین دما در روز به بیست و سه درجه سانتیگراد می رسد.

آب و هوای دبی

آب و هوای دبی گرم و خشک است. این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و بادی بوده و میانگین دما به چهل درجه سانتیگراد می رسد و در بیشتر روزها هوا آفتابی نیز هست. بعلاوه در فصل زمستان نیز گرم است به طوریکه میانگین دما به بیست و سه درجه سانتیگراد می رسد.

جشنواره خرید دبی

این جشنواره سالانه از ماه ژانویه به طول 1 ماه شروع می گردد. در این فستیوال سراسر امارات عربی، مرکز خرید دبی می گردد بعلاوه در این فستیوال برنامه های مجذوب کننده موسیقی، پایکوبی های محلی و نمایشگاه ها برگزار می گردد. ساکنان شهر دبی زندگی آرام و خوبی دارند، این شهر مدرن و تمیز و دارای آب و هوای گرم است. دین های مختلف و آزادی دین برای مردم وجود دارد. انواع فیلم ها، مجلات، روزنامه ها و کتاب ها در دسترس عموم واقع شده است. به علت فاصله زیاد مدارس، مغازه ها و ادارات دولتی داشتن خودروی شخصی ضروری است و انواع ماشین ها از قبیل اوپایی، ژاپنی و آمریکایی وجود دارد. بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری و ضروری است و رانندگی در این شهر مقررات خاصی دارد. تاکسی ها با قیمت بالا در دسترس عموم است و همه آن ها در اقتصاد دبی تاکسی متر دارند.

گردشگری در دبی

گردشگری یکی از استراتژی های مهم امیرنشین های دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی مبتنی بر خرید است اگرچه مجذوب کنندهیت های مدرن و تاریخی نیز دارد. دبی از مشهورترین شهرها در میان شهرهای هفتگانه امارات متحده عربی است. دبی از دیگر شهرهای امارات متحده عربی جدا و متمایز است زیرا عایدی نفت تنها 6٪ از فراوری ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و عایدی اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و دیدنی های دبی است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2235

به "دیدنی های دبی، سرزمینی تفریحی در قلب امارات متحده (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های دبی، سرزمینی تفریحی در قلب امارات متحده (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید