دیسک اورواچ را نخرید؛ بازی رایگان شده است!

به گزارش مجله استخدام جدید، بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) چندی پیش عرضه شد.این باز به نوعی دنباله شماره 1 این مجموعه بوده ولی به طور کلی سیستم تجاری متفاوتی دارد. به این معنا که در اورواچ 1 شما 60 دلار هزینه نموده ولی به تمامی قهرمانان و نقشه های بازی دستری داشتید. این در صورتی است که در اورواچ 2 شما باید به تدریج قهرمانان و نقشه های بازی را باز کنید. با عرضه اورواچ 2 شرکت سازنده این بازی یعنی بلیزارد (Blizzard) تصمیم گرفت سرورهای شماره 1 را به طور کامل ببندد. به همین علت دیگر بازی اورواچ 1 ارزش تجربه ندارد.

دیسک اورواچ را نخرید؛ بازی رایگان شده است!

نکته جالب اینجاست که بازی اورواچ 1 همچنان در بعضی فروشگاه ها وجود دارد. قیمت آن نیز 34 دلار است. این در صورتی است که این بازی دیگر وجود ندارد. پس از بسته شدن سرورهای آن بلیزارد اورواچ 1 را نابود کرد. حال اگر یک فرد بازی را خریداری و نصب کند چه اتفاقی می افتد؟

اگر شما بازی اورواچ 1 را خریداری نموده و نصب کنید، این بازی اجرا می گردد ولی به اورواچ 2 تغییر پیدا می نماید. اورواچ 2 هم رایگان است. نکته جالب اینجاست که اورواچ 1 دارای یک نسخه Legendary است. این نسخه دارای چندین اسکین متفاوت برای کرکترها است. اگر شما این نسخه را بخرید، این اسکین ها هم به بازی اورواچ 2 انتقال پیدا می نمایند.

با توجه به قیمت بالای اسکین های اورواچ خرید یک بازی اورواچ 1 و بدست آوردن اسکین های مختلف از این راه به نظر ارزان تر می آید. به علت اینکه قیمت این موارد در فروشگاه داخل بازی نسبتاً زیاد است. البته این مشکل وجود داشته که بعضی از اسکین ها در انتقال بین دو بازی حذف شده اند. از این رو شما نمی توانید با اطمینان این کار را انجام دهید.

تغییر روند کاری اورواچ 2 باعث شد بسیاری از افراد از آن ناامید شوند. این موضوع از نقدها و امتیاز کاربران این بازی به طور کامل مشهود است. اورواچ 1 دارای امتیاز 90 بود. این در صورتی است که اورواچ 2 دارای امتیاز 81 است. این موضوع نشان می دهد که اورواچ از یک شوتر شاهکار به یک عنوان شوتر معمولی تبدیل شده است. یک بازی که مانند عناوین دیگر سرویس آنلاین شما را مجبور می نماید تا بیشتر بازی کنید.

در ابتدای تجربه اورواچ شما نمی توانید به طور کامل از آن لذت ببرید. به علت اینکه این بازی شما را محدود می نماید. برای باز کردن تمامی قهرمانان و قابلیت های بازی شما احتیاج به زمان زیادی داشته که این در تجربه اورواچ 1 وجود نداشت. به نوعی بلیزارد این بازی را از اصالت های خود دور نموده است. به همین علت است که هواداران از اورواچ 2 اصلاً راضی نیستند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2203

به "دیسک اورواچ را نخرید؛ بازی رایگان شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسک اورواچ را نخرید؛ بازی رایگان شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید