ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت خودروسازی هیوندای یک ربات هوش مصنوعی برای بخش خدمات مشتری خود توسعه داده است.

ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

این ربات با قد 3.8 فوت و وزن 80 کیلوگرم دال-ای (DAL-e)نام گرفته و دو بازو برای نشان دادن حرکات دارد. همچنین روی سر ربات به جای چشم دو نمایشگر ویدئویی نصب شده است.

ربات دال-ی می تواند با استفاده از چرخ هایی قدرتمند که در همه جهات می چرخند، روی زمین حرکت کند. در کنار این موارد دوربین ها و فناوری های شناسایی صورت نیز در ربات تعبیه شده است. بنابراین گجت می تواند نزدیک شدن مشتریان یا ورود آنها به فروشگاه را شناسایی کند.

در مرحله بعد ربات به صورت مشتریان نگاه می نماید و با یاری یک سیستم سخن گفتن مصنوعی با آنها صحبت می نماید. مشتریان می توانند سوالاتی درباره محصولات و سرویس ها از ربات بپرسند یا از نمایشگر لمسی یکپارچه نصب شده روی دستگاه استفاده نمایند.

این ربات مشتریان را به مکان مورد نظرشان راهنمایی می نماید که ممکن است یک خودروی خاص در بخشی از نمایشگاه باشد.

دال- ای روز گذشته در نمایشگاه هیوندای واقع در سئول شروع به فعالیت کرد. البته این پروژه پایلوت ربات مذکور است و در آینده در بقیه نمایشگاه های هیوندای نیز عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1505

به "ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید