رندرهای جدید گلکسی نوت 20 زوایای مختلف این گوشی را نشان می دهند

به گزارش مجله استخدام جدید، ساعاتی قبل چند رندر و یک ویدیو کوتاه مربوط به طراحی گلکسی نوت 20 منتشر شد. گفته می شود این رندرها با بهره گیری از اطلاعات معتبر خلق شده اند و به همین خاطر طرح های مفهومی نیستند. در گزارش مربوطه به ویژگی هایی از این گوشی هم اشاره شده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

رندرهای جدید گلکسی نوت 20 زوایای مختلف این گوشی را نشان می دهند

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی شباهت زیادی به گلکسی اس 20 اولترا دارد. مانند دیگر گوشی های سری نوت، لبه های گلکسی نوت 20 نسبت به خانواده گلکسی اس خمیدگی کمتری دارد. گفته می گردد ابعاد این گوشی 161.8 در 75.3 در 8.5 میلی متر است که این یعنی با اندازه تقریبا مشابه گلکسی نوت 10 پلاس سروکار داریم. در این گزارش حتی به اندازه دقیق ماژول دوربین هم اشاره شده که ظاهرا اندازه آن به 38.1 در 21.9 میلی متر می رسد.

در این گزارش آمده که به احتمال زیاد اندازه نمایشگر این گوشی 6.7 اینچ خواهد بود و بر اساس این رندرها، با نمایشگر کاملا تخت روبرو خواهیم شد. باید خاطرنشان کنیم تخت بودن نمایشگر هنگام استفاده از قلم S Pen می تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه کند. جایگاه مربوط به قلم S Pen به جای سمت راست قسمت پایینی، به سمت چپ منتقل شده که احتمالا این موضوع به تعبیه تمام دکمه های فیزیکی در لبه سمت راست بدنه برمی گردد. درگاه سیم کارت هم در بخش فوقانی بدنه دیده می گردد.

همچنین خوشبختانه دکمه پاور بار دیگر به سمت راست بدنه منتقل شده است و برخلاف نسل قبلی، دیگر دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ بدنه قرار ندارند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی های گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس از لحاظ مشخصات سخت افزاری شباهت زیادی به خانواده گلکسی اس 20 دارند. این یعنی باید انتظار بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون 865 یا اگزینوس 990 را داشته باشیم. مدتی قبل هم گزارشی در مورد ظرفیت باتری آن ها منتشر شد که اگر صحت داشته باشد، نوت 20 و 20 پلاس به ترتیب با باتری های 4000 و 4500 میلی آمپر ساعت معرفی خواهند شد. انتظار می رود گوشی های گلکسی نوت 20 در ماه آگوست طی یک مراسم آنلاین رسما معرفی شوند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1068

به "رندرهای جدید گلکسی نوت 20 زوایای مختلف این گوشی را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای جدید گلکسی نوت 20 زوایای مختلف این گوشی را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید