زبان اپلیکیشن های اندروید را به طور اتوماتیک تغییر دهیم

به گزارش مجله استخدام جدید، اپلیکیشن های اندروید تنظیمات لوکیشن سیستم را آنالیز می نمایند تا زبانی که باید نمایش دهند را مشخص نمایند و اگر زبان اپلیکیشن را انتخاب نکنید به صورت پیش فرض به زبان انگلیسی نصب خواهد شد.

زبان اپلیکیشن های اندروید را به طور اتوماتیک تغییر دهیم

شاید زبان انگلیسی شما زیاد قوی نباشد بنابراین بهتر است که متن ها به زبان اصلی و مادری خودتان نمایش داده گردد. برای این کار باید از برنامه AllTrans که از سیستم مترجم یاندکس برای ترجمه تمام حروف و کلمات استفاده می نماید به کار ببرید.

گام اول: برنامه AllTrans را نصب کنید

برای آغاز ابتدا وارد قسمت دانلود اپلیکیشن Xposed Installer شوید و اپلیکیشن AllTrans را سرچ کنید. سپس روی تب Versions سوایپ کنید و روی گزینه Download ضربه بزنید و در آخر گزینه Install راانتخاب کنید. در آخر ماژول را فعال کنید تا مرحله نصب کامل گردد.

گام دوم: دریافت API Key یاندکس

این اپلیکیشن برای ترجمه ها متن ها از خدماتی به نام یاندکس یاری می گیرد. بنابراین باید در یاندکس اکانت بسازید و برای این کار وارد لینک زیر شوید:

Sign up for a free Yandex account

بعد از ثبت نام وارد صفحه ای می شوید که کلید API را به شما می دهد. این کلید به اپلیکیشن AllTrans اجازه می دهد تا بتواند از خدمات یاندکس استفاده کند. پس تیک گزینه I have read the User Agreement را بزنید و در آخر روی کلید Get API key کلیک کنید.

در مرحله بعد کلید API نمایش داده می گردد. آن را کپی کنید، اگر از کامپیوتر استفاده می کنید پیشنهاد می کنم یک کپی از آن را برای خودتان ایمیل کنید. سپس با گوشی وارد ایمیل شوید تا بتوانید آن را کپی کنید.

گام سوم: وارد کردن کلید در اپلیکیشن AllTrans

وارد برنامه شوید و روی تب Global Settings سوایپ کنید. سپس روی گزینه Enter Yandex Translate Subscription Key تب کنید و کلید کپی شده را در پنجره ای که باز می گردد بچسبانید. سپس گزینه ok را انتخاب کنید.

گام چهارم: گزینه های ترجمه را انتخاب کنید

سپس در همان تب Global Settings کمی پایین بروید تا به گزینه های Translate From Language و Translate To Language برسید. در این جا برای گزینه From زبان انگلیسی یا هر زبانی که اپلیکیشن ها به آن زبان نمایش داده می شوند را انتخاب کنید و برای گزینه To زبانی که می خواهید اپلیکیشن ها به آن ترجمه شوند انتخاب کنید.

گام پنجم: اپلیکیشن ها را برای ترجمه انتخاب کنید

در مرحله بعد روی تب Apps to Translate سوایپ کنید. سپس در لیست اپلیکیشن ها مواردی که می خواهید به زبان دلخواه ترجمه شوند را انتخاب کنید.

وقتی مراحل تنظیم و نصب به انتها رسید دیگر نیازی نیست نگران غیر قابل مفهوم بودن اپلیکیشن ها باشید. زیرا تمام برنامه هایی که در گام پنجم انتخاب نموده اید از این به بعد به صورت اتوماتیک به زبان انتخابی شما نمایش داده می گردد. اگر اپلیکیشن از قبل باز بوده آن را ببندید و دوباره باز کنید تا تغییرات در آن اعمال گردد.Zoloft For Sale. Any poor health condition can be cured. Results from a NZ registered pharmacy. Another funding source was the case of diabetic kidney disease zoloft for sale. Sertraline From USA Can You Buy Zoloft Without Prescription. Search to find cheap brand or generic prescription drugs from a trusted online pharmacy baclofen buy online at a discounted price from Doctor Solve.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 513

به "زبان اپلیکیشن های اندروید را به طور اتوماتیک تغییر دهیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "زبان اپلیکیشن های اندروید را به طور اتوماتیک تغییر دهیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان اپلیکیشن های اندروید را به طور اتوماتیک تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید