سیل زدگان از 700 سالن ورزشی استفاده کردند

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر ظهر پنجشنبه در بازدید از اماکن ورزشی سیل زده شهرستان آق قلا، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع سیل در بعضی استان های کشور، تمام اماکن ورزشی برای اسکان سیل زدگان و جمع آوری یاری ها به طور کامل در اختیار ستاد مدیریت بحران استان ها و شهرستان ها نهاده شد.

سیل زدگان از 700 سالن ورزشی استفاده کردند

وی اضافه نمود: هزار و 100 سالن ورزشی در اختیار سیل زدگان بود که 700 سالن مورد استفاده نهاده شد و هیئت های ورزشی و دو هزار و 500 سازمان مردم نهاد برای یاری به سیل زدگان ساماندهی شدند.

سلطانی فر توضیح داد: هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی با خودروهای آفرود و نیروهای فدراسیون های نجات غریق، قایقرانی و کوهنوردی برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: 44 محموله مختلف از سراسر کشور شامل انواع پوشاک، مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی از طرف جامعه ورزش و جوانان به مناطق سیل زده ارسال شد و این یاری ها استمرار خواهد داشت.

وی اضافه نمود: جامعه ورزش و جوانان همیشه در کنار مردم خواهد بود و در این بحران هم حضوری جدی و گسترده دارد تا مسائل هر چه زودتر حل گردد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعدادی از اماکن ورزشی کشور بر اثر سیل آسیب دید، گفت: این اماکن به مرور زمان ترمیم می شوند و با عزم و اراده ای که در مردم این منطقه سراغ داریم به زودی مسائل حل خواهد شد.

سلطانی فر اضافه نمود: دولت با تمام توان برای تامین خسارت ها مردم و یاری های مختلف در صحنه حضور دارد و با همدلی و هماهنگی نتایج خوبی حاصل می گردد و این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در سرانجام با بیان اینکه استان گلستان در والیبال، فوتبال، سوارکاری و ورزش های رزمی یکی از قطب های مهم کشور است، اعلام کرد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب دیده استان گلستان سعی خواهیم کرد فضاهای جدید به وجود آوریم که شرایط برای مردم راحت تر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 166

به "سیل زدگان از 700 سالن ورزشی استفاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل زدگان از 700 سالن ورزشی استفاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید