فراخوان عجیب کره ایها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!

به گزارش مجله استخدام جدید، باشگاه اولسان هیوندایی کره جنوبی در واکنش به حمایت هایی که طرفداران تیم استقلال از نماینده کشور کره روبروی پرسپولیس انجام داده غافلگیر شدند.

فراخوان عجیب کره ایها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!

گروه ورزشی خبرنگاران، در تازه ترین اخباری که سایت رسمی باشگاه اولسان هیوندایی کره جنوبی منتشر کرد آمده است که هواداران و مسئولان این باشگاه از حمایت های یکی از تیم های ایرانی متعجب و البته راضی شده اند!

سایت رسمی باشگاه هیوندایی در این باره نوشت: پس از صعود تیم فوتبال باشگاه ما به مرحله فینال تعیین شد که باید با تیم پرسپولیس ایران مسابقه بدهیم به همین خاطر باشگاه از همه هواداران تیم اولسان در کشور کره جنوبی انتظار دارد به هر شکلی که می توانند حمایت خود را از تیم هیوندایی انجام بدهند.

همچنین این باشگاه در ادامه گزارش خود در بحث حمایتی از تیم اولسان هیوندایی آورده بود: تیم ما پس از غلبه بر ویسل کوبه ژاپن حالا باید روز شنبه در استادیوم الجنوب قطر مقابل پرسپولیس ایران تیمی که قهرمان غرب آسیا شده به میدان برود. پرسپولیس تیم قدیمی و قهرمان 4 دوره اخیر لیگ حرفه ای فوتبال ایران است که همیشه یک دربی خونین شبیه به جنگ را مقابل تیم استقلال در استادیوم بزرگ آزادی انجام می دهد. پرسپولیس و استقلال دو تیم رقیب و همشهری هستند که هواداران چند میلیونی شان همیشه نسبت به بازی دربی حساسیت زیادی دارند.

سایت رسمی باشگاه هیوندایی در ادامه این گزارش نوشت: هواداران استقلال در روزهای گذشته پس از تعیین شدن حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت جالبی از باشگا اولسان هیوندایی نشان داده اند به طوری که هر بار صفحه اینستاگرام اولسان عکس جدید یا پست تازه ای منتشر می کند هواداران استقلال با قلبی آبی رنگ نظر خود را زیر پست ها می نویسند.

در این گزارش آمده است: جالبتر اینکه آنها به شدت خواستار شکست دادن پرسپولیس توسط تیم اولسان هیوندایی هستند و تقریباً به طور متوسط در روزهای اخیر زیر هر پست باشگاه اولسان 5000 نظر می گذارند که نشان می دهد هواداران استقلال به شدت دنبال شکست تیم رقیب همشهری شان هستند.

پایگاه خبری رسمی باشگاه کره ای همچنین برای تشویق هواداران استقلال در حمایت از کننده این کشور طرح جالبی را آماده کرده و از این طریق به اطلاع هواداران باشگاه هیوندایی و همچنین هواداران غیر کره ای تیم اولسان رسانده است. در این گزارش عنوان شده است: مشاهده اظهارات هواداران داخلی به دلیل فراوانی اظهار نظر هواداران ایرانی سخت شده است اما باشگاه با استفاده از این شرایط برنامه ایده معکوس را برنامه ریزی کرده است. به این ترتیب که اگر هواداران استقلالی در صفحه اینستاگرام باشگاه اولسان یک عکس یا پیام یا فیلم تحت عنوان حمایت از تیم اولسان هیوندایی را برای پست های صفحه باشگاه بگذارد و زیر آن با هشتگ # ACL2020Final و #UHFC آن را تکمیل کنند کامنت هایشان در قرعه کشی جوایز ارزنده ای که اولسان هیوندایی برای آنها در نظر گرفته است شرکت داده می شود.

این سایت با رعایت اصول پهلوانی به هواداران استقلالی اعلام کرده که پست ها یا پیام هایی که در پشتیبانی از اولسان باشند در این قرعه کشی شرکت داده شوند و شانس برنده شدن شان بیششتر است ولی پست هایی تحقیرآمیز یا توهین آمیز باشند واجد شرایط برنده شدن نخواهند بود. ارسال جوایز هم محدود به دو کشور کره و ایران است.

پنج نفر از شرکت کنندگان از بین هواداران ایرانی که از اولسان هیوندای حمایت می کنند در این قرعه کشی انتخاب می شوند و به هر یک از آنها یک دست گرمکن خانگی تیم اولسان برای فصل 2020 اهدا می شود. هر هوادار فوتبال ایرانی ساکن کره یا ایران می تواند از شانزدهم تا هجدهم دسامبر برابر با 26 تا 28 آذر در این مسابقات شرکت کند و برندگان در تاریخ سه شنبه 22 دسامبر برابر با دوم دیماه سال جاری اعلام می شوند و نتایج به افرادی که در قرعه کشی برنده شدند به صورت فردی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1425

به "فراخوان عجیب کره ایها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان عجیب کره ایها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید