قنبرزاده: سعی نموده ام به دور از حاشیه کار کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال دارم

به گزارش مجله استخدام جدید، ملی پوش پرش ارتفاع ایران گفت: با توجه به مسیری که طی می کنم، شانس کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا را دارم.

قنبرزاده: سعی نموده ام به دور از حاشیه کار کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال دارم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

کیوان قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکردش در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی باکو گفت: من در دوره قبلی در رکورد 2.20 متر بر سکوی قهرمانی ایستادم، اما در این دوره با وجود آنکه رکوردم را 4 سانتیمتر بهبود بخشیدم، اما در رده سوم قرار گرفتم. همین مسئله به خوبی نشان می دهد که مسابقات از چه سطح بالایی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که وجود داشت، از عملکردم راضی هستم. به نظرم رکورد خوبی برای این مقطع زمانی ثبت کردم، چرا که این مدال به ادامه فرایندی که دارم، یاری می نماید. البته من اهداف بزرگتری را در سر دارم و باید به کوشش خود در رسیدن به آنها ادامه بدهم.

پرنده ارتفاع کشورمان با اشاره به سطح رقبایش ادامه داد: ورزشکار سوریه که قهرمان شد، یکی از فینالیست های المپیک 2016 ریو بود. او با رکورد 2.36 متر سه ماه در صدر رنکینگ جهانی قرار داشت. امیدوارم بتوانم در آینده رقابت بهتری را با او داشته باشم و برایش دردسرساز شوم.

قنبرزاده درباره مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است تیر ماه در هند برگزار گردد، گفت: من به تمریناتی که از زمستان شروع نموده ام، ادامه خواهم داد و امیدوارم بتوانم در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به اوج آمادگی برسم. در شرایطی کنونی نمی توان برنامه را تغییر داد و باید با همین فرایند پیش رفت. البته فدراسیون هم برنامه ای برای این کار ندارد.

وی در مورد توقعاتی که پس از مدال آوری اخیرش به جود آمده، توضیح داد: من یکی از شانس های کسب مدال در مسابقات هند هستم، اما همه چیز به روز مسابقه و شرایط آن موقع بازخواهد گشت. درخواست ها و کم وکاستی ها را نیز در فضایی محبت آمیز به فدراسیون گفته و سعی نموده ام به دور از حاشیه کار کنم. فدراسیون نیز به عنوان مرجع اصلی باید خودش نیازهای یک ورزشکار را بداند. همه می بینند که رقبا در چه سطحی کار می نمایند، از چه مربی بهره می برند و امکاناتشان چگونه است. پس نیازی نیست همه چیز را من بگویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 686

به "قنبرزاده: سعی نموده ام به دور از حاشیه کار کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبرزاده: سعی نموده ام به دور از حاشیه کار کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید