مدل کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک دستگیر شد

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری مدلینگی که در تکیه معاون الملک اقدام به هنجارشکنی نموده بود، اطلاع داد.

مدل کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک دستگیر شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سرهنگ حسن حیدری در مورد این موضوع، گفت: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از آنالیز جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حیدری توضیح داد: به همین دلیل ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدلینگ مقابل دوربین های فیلمبرداری و تصویربرداری نهاده شده بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه توضیح داد: به همین دلیل و طی روز های گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

وی با ابراز تاسف از هنجارشکنی اجرا شده آن هم در مکانی که سال هاست محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می نماید.

سرهنگ حیدری در انتها توضیح داد: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جزو خواسته ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می داند با چنین افرادی برخورد های قانونی را به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1431

به "مدل کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید