مرد عنکبوتی برای اولین بار با پسرش یک آسمان خراش را فتح کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، آلن رابرت، که مرد عنکبوتی فرانسوی نامیده می گردد، روز شنبه یکی از بلندترین آسمان خراش های بارسلون را فتح کرد و برای اولین بار، پسرش او را همراهی کرد.

مرد عنکبوتی برای اولین بار با پسرش یک آسمان خراش را فتح کرد

به گزارش خبرنگاران، رابرت هنگام آماده شدن برای صعود به رویترز گفت: این بار فرق دارد. پسر من کوهنورد نیست، بنابراین من به نوعی احساس مسئولیت می کنم. من می دانم که او 34 ساله و پسر بزرگی است، این تصمیم خودش است، اما در نهایت من پدر او هستم.

تماشاگران و پلیس اسپانیا شاهد صعود این مرد 60 ساله و پسرش جولین بودند که از برج 144 متری توره گلوریس بالا رفتند. این برج اداری پوشیده از شیشه که به وسیله ژان نوول فرانسوی طراحی شده به علت نورپردازی های شبانه اش مشهور است.

جولین هم قبل از صعود از آسمان خراش گفت: من خیلی استرس دارم. هرگز در زندگی ام اینقدر نترسیده بودم. من کار های ترسناکی در زندگی انجام داده ام، اما هیچ وقت برای زندگی ام نترسیده ام. خوشبختانه پدرم را دارم که با من صحبت می نماید، من را هدایت می نماید.

این زوج صعود را در کمتر از یک ساعت به خاتمه رساندند و در بالای برج پلیس با آن ها روبرو شدند، اما دستگیر نشدند.

مرد عنکبوتی به ندرت برای صعود از آسمان خراش ها اجازه می گیرد و با دستان خالی، یک جفت کفش کوهنوردی و یک کیسه گچ پودری استفاده می نماید.

آلن رابرت صعود را در سال 1975 شروع کرد و در صخره های نزدیک زادگاهش والنس در جنوب فرانسه تمرین کرد. او در سال 1977 سنگ نوردی انفرادی را شروع کرد، از بیش از 150 ساختمان از جمله برج خلیفه دبی - بلندترین ساختمان دنیا - برج ایفل و پل گلدن گیت سانفرانسیسکو بالا رفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2192

به "مرد عنکبوتی برای اولین بار با پسرش یک آسمان خراش را فتح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عنکبوتی برای اولین بار با پسرش یک آسمان خراش را فتح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید