معلمان تازه هم مشمول رتبه بندی شدند ، جاماندگان و معلمان مهرآفرین بخوانند

به گزارش مجله استخدام جدید، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درخصوص رتبه بندی نومعلمان و بعلاوه شرایط جاماندگان و معلمان مهرآفرین اطلاعیه ای صادر کرد.

معلمان تازه هم مشمول رتبه بندی شدند ، جاماندگان و معلمان مهرآفرین بخوانند

به گزارش خبرنگاران، اخیرا معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه هایی پیرامون رتبه بندی معلمان صادر نموده است. در اطلاعیه نخست بر مراجعه و بارگذاری مدارک و مستندات مشمولان رتبه بندی در سامانه رتبه بندی معلمان در اسرع وقت تاکید شده است.

دراین اطلاعیه خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها آمده است که به استناد ماده 4و5 آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان، خواهشمند است کلیه مشمولینی که تا به امروز نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه RTB.MEDU.IR (سامانه رتبه بندی معلمان) اقدام ننموده اند، هرچه سریع تر نسبت به ثبت موارد فوق الذکر جهت قرار گرفتن در فرآیند رتبه بندی اقدام نمایند.

بعلاوه تصریح شده عدم ثبت درخواست و تقاضا به منزله انصراف از فرآیند ارزیابی و رتبه بندی است.

در اطلاعیه دیگر این معاونت پیرامون اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین اعلام شده است که پیرو مذاکرات مقام عالی وزارت با ریاست دیوان محاسبات و مکاتبات انجام شده بعلاوه برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی، به اطلاع می رساند تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین از 31 شهریورماه 1400 است. مزید اطلاع، تا به امروز برای این معلمان همچون سایر مشمولان 10 ماه فوق العاده رتبه بندی پرداخت شده است.

در ادامه آمده است: بعلاوه نومعلمان (استخدامی های پس از 31 شهریورماه 1400) نیز مشمول نظام رتبه بندی می شوند و از این افراد دعوت می گردد نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه رتبه بندی به آدرس RTB.MEDU.IR اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2254

به "معلمان تازه هم مشمول رتبه بندی شدند ، جاماندگان و معلمان مهرآفرین بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان تازه هم مشمول رتبه بندی شدند ، جاماندگان و معلمان مهرآفرین بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید