انتها یک عصر: تعطیلی مجله گیم اینفورمر پس از 33 سال

به گزارش مجله استخدام جدید، مجله گیم اینفورمر که یکی از برجسته ترین و قدیمی ترین مجلات بازی های ویدئویی بود، پس از 33 سال فعالیت به کار خود خاتمه داد. این خبر در روز آدینه اعلام شد و تمامی کارکنان این مجله اخراج شدند. گیم استاپ (GameStop)، شرکت مادر گیم اینفورمر، اظهار داشت که این مجله به طور فوری تعطیل شده و با کارکنان تسویه خساب خواهد نمود.

انتها یک عصر: تعطیلی مجله گیم اینفورمر پس از 33 سال

بیانیه خداحافظی

در بیانیه ای که گیم اینفورمر در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرد، آمده است: پس از 33 سال هیجان انگیز که آخرین اخبار، آنالیز ها و دیدگاه ها از دنیای همواره در حال تحول بازی ها را به شما ارائه دادیم، با دلی غنگین اعلام می کنیم که مجله گیم اینفورمر به کار خود انتها می دهد. از روزهای اولیه ماجراجویی های پیکسلی تا دنیای مجازی فراگیر امروز، افتخار داشتیم که این سفر شگفت انگیز را با شما، خوانندگان وفادارمان، به اشتراک بگذاریم.

تاثیرات و واکنش ها

کارکنان گیم اینفورمر از این خبر غافلگیر شدند. کایل هیلیارد (Kyle Hilliard)، مدیر محتوای این مجله، در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد که تیم او تقریباً 70 درصد از شماره بعدی را آماده نموده بودند و این شماره دارای یک جلد عالی بود. بعلاوه الکس ون ایکن (Alex Van Aken)، مدیر ویدئویی این مجله، تایید کرد که بسیاری از اعضای تیم حتی نمی دانستند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

تاریخچه و افتخارات

گیم اینفورمر در آگوست 1991 تحت برند فروشگاه بازی فانکولند (FuncoLand) آغاز به کار کرد. این مجله پس از خریداری فانکولند به وسیله گیم استاپ در سال 2000، به باسابقه ترین مجله بازی های ویدئویی در دنیا تبدیل شد. در سال 2011، گیم اینفورمر با بیش از 8 میلیون نسخه فروش، سومین مجله بزرگ در ایالات متحده بود. وب سایت این مجله از سال 1996 فعال بود و محتوای متنوعی در زمینه بازی های ویدئویی ارائه می داد.

چالش های مالی و مدیریت هزینه ها

سال گذشته، رایان کوهن (Ryan Cohen)، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گیم استاپ، به کارکنان خاطرنشان کرد که هر هزینه ای در شرکت باید زیر ذره بین آنالیز گردد و از هرگونه هدررفت باید خودداری گردد. در مارس گذشته، گیم اینفورمر راهی برای اشتراک مستقیم مجله معرفی کرد. این مجله پیش تر تنها به وسیله خرید مستقیم یا اشتراک گیم استاپ پرو (GameStop Pro) قابل دسترسی بود. مت میلر (Matt Miller)، سردبیر این مجله، در پستی در بلاگ گیم اینفورمر نوشت که زمانه سخت، اخراج ها، لغوها و تعطیلی ها هزاران توسعه دهنده و ناشر بازی، و بعلاوه دیگر رسانه هایی مانند ما را که به بازی ها افتخار می نمایند، تحت تأثیر قرار داده.

انتها کار گیم اینفورمر نه تنها انتها یک مجله برجسته است، بلکه انتها یک دوره از تاریخ بازی های ویدئویی را نیز نشان می دهد. به رغم تعطیلی این مجله، اشتیاق به بازی ها و دنیای مجازی همچنان در دل علاقه مندان باقی خواهد ماند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 مرداد 1403 بروزرسانی: 16 مرداد 1403 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2363

به "انتها یک عصر: تعطیلی مجله گیم اینفورمر پس از 33 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها یک عصر: تعطیلی مجله گیم اینفورمر پس از 33 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید