کوهیان: بازی با تیم بسکتبال نفت بسیار پرفشار بود، نتوانستیم حسن زاده را مهار کنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: دو تیم نفت و ذوب آهن در کوارتر چهارم تنها 15 امتیاز کسب کردند و این به خاطر خستگی آنها در سه کوارتر ابتدای بازی بود.

کوهیان: بازی با تیم بسکتبال نفت بسیار پرفشار بود، نتوانستیم حسن زاده را مهار کنیم

فرزاد کوهیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست 55 بر 63 شاگردانش مقابل نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال گفت: ما دو نیمه کاملاً متفاوت در این دیدار داشتیم .

او ادامه داد: در نیمه اول آغاز بسیار بدی داشتیم و روند تیمی ما اصلاً خوب نبود به همین خاطر مشکلاتی پیدا کردیم و عملکرد بسیار بدی داشتیم. اما در نیمه دوم کوشش کردیم که امتیازات عقب مانده را جبران کنیم ولی به دلیل اینکه اختلاف امتیازات زیاد شده بود نتوانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم .

کوهیان در خصوص رقم خوردن نتیجه 7 بر 8 در کوارتر چهارم بازی گفت: دو تیم در کوارتر چهارم تنها 15 امتیاز کسب کردند و این به خاطر خستگی آنها در سه کوارتر ابتدای بازی بود. هر دو تیم در کوارترهای اول تا سوم متحمل فشار بسیار زیادی شدند .

کوهیان در خاتمه در خصوص عملکرد محمد حسن زاده، بازیکن تیم حریف گفت: ما می دانستیم که حسن زاده بازیکن بسیار خوبی است ولی عملکرد و کارایی او در بازی آنقدر بالا و خوب بود که ما ازپس مهار او بر نیامدیم.

محمد حسن زاده در بازی دو تیم ذوب آهن و نفت آبادان، 24 امتیاز و 19 ریباند برای نفت داشت .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 124

به "کوهیان: بازی با تیم بسکتبال نفت بسیار پرفشار بود، نتوانستیم حسن زاده را مهار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهیان: بازی با تیم بسکتبال نفت بسیار پرفشار بود، نتوانستیم حسن زاده را مهار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید