گردش در بازارهای شبانه بانکوک

به گزارش مجله استخدام جدید، بهترین بازارهای شبانه بانکوک | بانکوک Best Night Markets

تجربه خرید کردن از دست فروشان کنار خیابان در شهر بانکوک فوق العاده است. مهم نیست که دقیقا کدام قسمت شهر باشید همان طور که در طول خیابان ها قدم می زنید احساس می کنید که این مناظر را از قبل دیده اید. خیابان گردی در بازارهای شبانه بانکوک می توانید انواع اقسام لوازم مانند چرخ دنده کهنه و رنگ و رو رفته تا لباس های ارزان را پیدا کنید. در واقع می توان گفت که بانکوک دارای برترین بازارهای خیابانی در جنوب شرقی آسیا است. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا بهترین بازارهای شبانه بانکوک را به شما معرفی کنیم، بازارهایی که حتما باید در لیست گردشگری سفرتان قرار گیرند.

گردش در بازارهای شبانه بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

راهنمای سفر به بانکوک

بازار شبانه جی جی گرین | JJ GREEN NIGHT MARKET

پس از پیاده شدن در ایستگاه موچیت ترن هوایی (BTS قطار هوایی) کافی است 5 دقیقه پیاده روی کنید تا به این مورد از بازارهای شبانه بانکوک برسید. به خاطر وسعت بازار می توان آن را در لیست محبوب ها قرار داد چرا که برخلاف سایر بازارهای بانکوک در جی جی گرین می توانید بدون این که چندین ساعت زمان صرف کنید تمام بازار را ببینید در واقع از ویژگی های آن کوچک بودن، خلوت بودن و داشتن تنوع بالای محصولات برای خرید سوغاتی است.

ضمناً اگر حوصله همراهتان ممکن است در بازار سر برود نگران نباشید اغلب گروه های مختلف موسیقی در آن جا به اجرای زنده می پردازند و حسابی حال و هوایتان را عوض می نمایند. جی جی گرین بخش پر رونق بازار دست فروشان و پاتوق نوشیدنی های محلی می باشد و شب عالی را برای شما که برای خرید یا دور هم جمع شدن به اینجا آمدیده اید فراهم می نماید. این بازار در نزدیکی گوشه ای از بازار بزرگ آخر هفته چاتوچاک با 15000 غرفه واقع شده است.

آدرس: 1 Kamphaeng Phet 3 Rd, Chatuchak, Chatuchak بانکوک, 10900, Thailand

شماره تماس: 00660865679959

ساعت کاری: از چهارشنبه تا یکشنبه ساعت 18 تا 1:30 بامداد

بازار شبانه لیاب دوان | Liab Duan Night Market

مقرون به صرفه: در واقع اگر بخواهیم این مورد از بازارهای شبانه بانکوک را توصیف کنیم این کلمه بهترین انتخاب است. بسیاری از بازارهای بانکوک بین گردشگران شناخته شده اند و با توجه به این که هر سال میلیون ها توریست به تایلند سفر می نمایند حسابی شلوغ شده اند و به نسبت قیمت اجناس آن ها نیز افزایش یافته است به هر دلیلی به نظر می رسد که لیاب دوان کمتر شناخته شده است. بازار هر روز فعال است و اگر تنها یک روز در بانکوک هستید لازم نیست برای از دست دادن یک تجربه فوق العاده از بهترین بازارهای شبانه بانکوک نگران باشید. با وجود این که لیاب دوان کمی خارج از شهر است می توانید فروشگاه های مواد غذایی را پیدا کنید که غذاهای ارزان و کروکثیف می فروشند.

آدرس: Liab Duan Night Market, 5, 35/54 Pradit Manutham Road, Nuanchan, Bueng Kum, بانکوک, Thailand

بازار ریلی رود فای | Rod Fai Train Market

پیشنهاد ما این است که قبل از بازدید این مورد از بازارهای شبانه بانکوک دوربین خود را به شارژ بزنید و آماده دریافت عکس های فوق العاده زیبا گردد. شهرت اصلی بازار رود فای به خاطر آنتیک بودن آن است و تمام آن پر است از ماشین های قدیمی، نور ها و دیگر اشیایی که سال ها قبل فراوری شده اند آن قدر قدیمی که احتمالا بیشتر شما در زمان فراوری آن ها به دنیا نیامده بودید. بازار به سه بخش اصلی تقسیم می گردد که عبارتند از: بخش لوازم خانگی، بخش عتیقه ها و ویلست شاپینگ. نزدیک ترین ایستگاه BTS قطار هوایی به بازار On Nut است. از آن ها باید تاکسی بگیرید که حدود 10 دقیقه زمان می برد و بین 80 تا 100 بات تایلند هزینه دارد.

آدرس: Rod Fai Train Market, Thailand, Srinagarindra 51 Alley, Nong Bon, Prawet, بانکوک, Thailand

شماره تماس: 00660818275885

یکشنبه بازار چاتوچاک | Chatuchak Weekend Market

یکشنبه بازار چاتوچاک را می توان یکی از شگفت انگیزترین بازارهای سراسر آسیا و شهر بانکوک دانست. به خاطر داشتن وسعت زیاد و گستردگی اجناس تبدیل به یکی از بهترین بازارها شده است. در یکشنبه بازار چاتوچاک می توانید انواع غذاهای خیابانی و دسرهایی را پیدا کنید که به ندرت در تایلند یافت می شوند. برای دسترسی به آن باید در ایستگاه موچیت BTS قطار هوایی پیاده شوید و همان جا علائمی که راه را نشان می دهند مشاهده خواهید کرد، البته راه دیگر این است که انبوه گردشگران با کوله پشتی هایی بسیار بزرگ را دنبال کنید تا به مقصد برسید.

آدرس: Chatuchak Weekend Market, 587/10 Kamphaeng Phet 2 Road, Chatuchak, بانکوک, Thailand

بازار گل | Pak Khlong

احتمالا خریدن گل در لیست اقلامی که می خواهید در سفر به بانکوک تهیه کنید جایی ندارد اما بازدید از پاک خلانگ یا بازار گل یکی از بایدهای سفر است و حتما قبل از ترک تایلند باید از آن دیدن کنید. تضمین می کنیم که هرگز این همه گل را در یک جا ندیده اید مگر این که خودتان گلخانه بزرگی داشته باشید. این بازار 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است. آسان ترین راه برای دسترسی به آن پیاده شدن در ایستگاه Saphan Taksin با BTS و دریافت تاکسی به سمت این مورد از بهترین بازارهای شبانه بانکوک است.

آدرس: Pak Khlong Market, 116 Chakphet Rd, Wang Burapha Phirom, Phra Nakhon, بانکوک, Thailand

ریورفرانت آسیایی | Asiatique The Riverfront

بازارهای تایلند پر است از اجناس تقلبی که مارک برندهای مشهور دنیا روی آن ها زده شده است و آن ها هرچی جز اصل هستند. اما در بازار ریورفرانت از این خبرها نیست. آن ها لباس هایی متفاوت با دوخت و برش تمیز را می فروشند و بیشتر شبیه به یک مرکز خرید فضای باز است تا بازاری محلی و خرید در آن تجربه بسیار دلپذیری خواهد بود. البته دسترسی به آن کمی سخت است. اول باید سوار خط silom از BTS شوید و در ایستگاه Saphan Taksin پیاده شوید. از خروجی دوم خارج شوید و از آن جا سوار قایق شاتل به سمت بازار شوید.

آدرس: Asiatique The Riverfront, 2194 Charoen Krung Road, Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem, بانکوک, Thailand

شماره تماس: 0066021084488

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 432

به "گردش در بازارهای شبانه بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در بازارهای شبانه بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید