گوشی مقرون به صرفه قیمت فلیپس برای سالمندان

به گزارش مجله استخدام جدید، گوشی فیلیپس PH2 یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه قیمت مناسب افراد مسن می باشد که به تازگی در چین عرضه شده است. قیمت این گوشی 800 یوان (125 دلار / 110 یورو / 3000) می باشد.

گوشی مقرون به صرفه قیمت فلیپس برای سالمندان

به گزارش خبرنگاران، این گوشی دارای یک LCD تخت 6.2 اینچی با روزلوشن +720p (با نسبت تصویر 19:9)، دوربین 5 مگاپیکسلی و قفل تشخیص چهره می باشد. بعلاوه برای احراز هویت می توان از حسگر اثرانگشت روی این گوشی استفاده نمود. پشت دستگاه نیز از یک شیشه با روکش مات ساخته شده است.

دورین اصلی این گوشی این دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی می باشد. کیفیت فیلمبرداری این گوشی حداکثر 720p می باشد.

فیلیپس PH2 از یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید و خبری از شارژ سریع وجود ندارد. این گوشی دارای پورت های USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری می باشد. علاوه بر بسته بندی اصلی این گوشی دارای بسته هدیه شامل شارژر، محافظ صفحه و کیف می باشد.

این محصول دارای یک چیپست Unisoc Tiger T310 و CPU چهار هسته ای (شامل یک هسته Cortex-A75 و سه هسته Cortex-A55) و یک پردازنده گرافیکی PowerVR GT7200 می باشد. بعلاوه این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که به وسیله کارت microSD قابل ارتقا است.

از آنجایی که این گوشی از خدمات هواوی استفاده می نماید، طعم شیرین اندروید هواوی را به ما می چشاند. عجیب اینجاست که در تعیینات این گوشی هیچ اشاره ای به سیستم عامل HarmonyOS نشده است. نسخه اندروید این دستگاه نیز تعیین نیست. این گوشی دو سیم کارته و با قابلیت 4G می باشد. به زودی این گوشی در سایت JD.com در دسترس خواهد بود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2139

به "گوشی مقرون به صرفه قیمت فلیپس برای سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه قیمت فلیپس برای سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید