گیمرها عاشق این گیفت کارت ها هستند!

به گزارش مجله استخدام جدید، گیمرها دوست ندارند هیچ مانعی باعث اختلال در فرایند بازی آنها شود. یک گیمر، بازی را محلی برای زندگی و حتی فراتر از آن می داند. فکر یک گیمر فراتر از یک فکر عادی، یک زندگی انتزاعی و قابل ساختن بدون محدودیت های معمول دنیا را در بازی یافته است. به همین دلیل جدا کردن گیمر از این معانی و مفاهیم، به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

گیمرها عاشق این گیفت کارت ها هستند!

تمام شرکت هایی که در صنعت بازی فعالیت دارند واقعیت مذکور را با اندکی بالا و پایین در مورد گیمرها می دانند. تمام تلاش آنها جلب رضایت کاربران خود یا همان گیمرهاست. بنابراین حتی برای کسب منافع مادی خود نیز که باشد، تمام سعی خود را برای جلب اعتماد و رضایت آنها به کار می بندند.

آنچه گیمرها با گیفت کارت می خرند

شرکت های معتبر و بزرگی که ارائه دهنده خدمات در حوزه بازی های ویدئویی باشند آنچنان زیاد نیستند. این مجموعه ها، محصولات، خدمات و سرویسهای خود را با استفاده از شارژ اکانت به مشتریان خود ارائه می دهند. شارژ اکانت از طریق اعتباری که از فعال سازی (Redeem) گیفت کارت روی اکانت هر شخص تامین می شود، صورت می گیرد.

اما گیمرها برای خرید چه موارد گیفت کارت می خرند؟ گیمرها برای خرید و پیش خرید بازی، خرید سرویس های اشتراکی بازی مثل گیم پس یا پلی استیشن پلاس، خرید درون بازی مثل خرید پول بازی با خرید جم و امثال آن و برخی سرویسهای متفرقه دیگر از گیفت کارت استفاده می کنند.

گیفت کارت ها برای جهانی موبایل، کامپیوتر و کنسولهای بازی

اولین گام برای یک گیمر بازی های ویدئویی، وجود سخت افزار یا کنسول مناسب برای بازیست. در گذشته صرفا کنسول های بازی اختصاصا برای بازی کردن در اختیار علاقه مندان قرار می گرفت. اما با همه گیر شدن کامپیوتر، علاوه بر کارکردهای روزمره و حرفه ای، استفاده از آنها به عنوان یه کنسول بازی نیز به مرور همه گیر شد.

اما پدیده موبایل و استفاده از آن به عنوان یک ابزار برای گیم جدیدترین سورپرایز برای جهانی گیم در چند سال اخیر بوده است. در حال حاضر کنسول های پلی استیشن، نینتندو، کامپیوتر و موبایل و تبلت، بسترهای سخت افزاری برای گیمرها محسوب می شوند.

ارائه دهندگان گیفت کارت به تناسب کاربران خود گیفت کارت هایی را برای استفاده آنها از خدمات خود در اختیارشان قرار داده اند. اگر شما به عنوان گیمر بازی خود را برای پلتفرم استیم تهیه کرده باشید باید گیفت کارت استیم خریداری کنید. اگر گیمر موبایل اندرویدی هستید و از فروشگاه گوگل پلی استور استفاده می کنید، باید گیفت کارت گوگل پلی خریداری کرده و روی اکانت گوگل پلی خود ردیم کنید. برای دیگر پلتفرم ها نیز فرآیندی مشابه این موارد باید طی شود.

گیفت کارت گوگل

گیفت کارت گوگل تنها برای شارژ اکانت گوگل پلی استفاده می شود. اما شما با شارژ اکانت خود قادرید هر آنچه را که لازم دارید از گوگل پلی خریداری کنید. تمام خرید های درون برنامه ای، خرید اشتراک و استفاده از سرویس های گوگل و هر آنچه را که گوگل به کاربرانش ارائه می دهد را به راحتی می توانید خریداری کنید.

در حال حاضر این گیفت کارت به علت ارائه خدمات درون برنامه ای به کاربران نرم افزارهای اندوریدی بسیار پر کاربرد است. اما گیمرها به علت آنکه با این گیفت کارت می توانند برای تمام بازیهای اندرویدی خرید کنند آن را بیش از دیگر کیفت کارتها می شناسند و دوستش دارند.

گیفت کارت اپل

از این گیفت کارت نیز تنها برای شارژ اکانت اپل یا همان اپل آی دی خود استفاده می کنید. اما تمام خدمات و سرویسهای اپل را با اعتبار اکانت خود می توانید خریداری کنید. گیفت کارت اپل مانند گیفت کارت گوگل است، با این تفاوت که گیفت کارت اپل برای خرید امکانات، خرید برنامه و درون برنامه و حتی درون بازی های IOS مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دستگاه های اپل برای هر گیمری مزیت محسوب می شود. گیمرهایی که از گوشی ها، تبلت و لپ تاپ های اپل استفاده می کنند برای خرید بازی و درون بازی الزاما باید از گیفت کارت اپل استفاده کنند. به همین دلیل این گیفت کارتها برای گیمرها این دستگاه ها پرکابردترین و محبوب ترین گیفت کارت به شمار میرود.

گیفت کارت استیم

استیم: توزیع کننده بازی های ویدئویی و پلتفرم جامع و کامل برای ارائه خدمات به تولید کنندگان بازی و گیمرهاست. استقبال بی نظیر گیمرها از این پلتفرم باعث شده است که بیشتر شرکت های ساخت بازی بزرگ جهان، برای فروش بهتر، بازی های خود را سازگار با آن طراحی و ارائه می کنند. کاربران این پلتفرم که عموما گیمر هستند برای پرداخت سریعتر از سرویس یا امکان پرداخت سریع با استفاده از کیف پول استیم یا همان استیم والت استفاده می کنند.

گیفت کارت استیم یکی از امکانات کاربردی کمپانی استیم برای خرید بازی و انجام بازی ها به صورت آنلاین است. در حقیقت گیفت کارت Steam ساده ترین روش برای افزایش اعتبار و شارژ حساب استیم جهت خرید بازی های موجود در استیم است.

گیفت کارتهای پلی استیشن

شاید بتوان گفت که گیفت کارت های پلی استیشن، بهترین و مهم ترین راهکار خرید خدمات و استفاده از سرویس های بازی شرکت سونی و پلی استیشن است. خرید بازی، خرید آیتم های بازی و یا شارژ سرویس های بازی نظیر پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو روی تمام کنسول های پلی استیشن ازPS4 تاPS5 و حتی کامپیوتر از مهمترین خدماتیست که با خرید این گیفت کارت ها در دسترس شماست.

کمپانی سونی 3 نوع گیفت کارت شامل: گیفت کارت پلی استیشن نتورک، گیفت کارت پلی استیشن پلاس و گیفت کارت پلی استیشن ناو، برای استفاده از خدمات خود ارائه داده است؛ که این گیفت کارت ها بسته به مبلغ و مدت زمان اعتبار طبقه بندی می شوند. گیفت کارت های پلی استیشن برای شارژ اکانت کاربر جهت خرید هزاران بازی از استور پلی استیشن و استفاده از دیگر امکانات برای کاربران، گیمرها و طرفداران پلی استیشن ارائه شده اند.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن نتورک (PSN) جهت شارژ اکانت کاربر در شبکه پلی استیشن نتورک است. پس از ردیم کد این گیفت کارت در اکانت خود قادر هستید از امکانات متعددی همچون:

  • خرید و پیش خرید بازی های PlayStation
  • قابلیت خرید تم ها با استفاده از گیفت کارت 10 $
  • خرید موزیک از شرکت Sony
  • خرید آیتم های بازی
  • و ... .

استفاده کنید. یکی از مزیت های ارزنده گیفت کارت پلی استیشن عدم وجود تاریخ انقضا است که از این بابت می تواند گزینه خوبی برای هدیه به اطرافیان شما باشد.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن ناو

گیفت کارت PlayStation Now یکی از آثار مستقل و پرفروش کمپانی سونی است. کاربران با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن ناو قادر هستند به مجموعه عظیمی شامل، 800 بازی معروف دسترسی و بیش از 400 نوع بازی را دانلود کنند. این گیفت کارت قابل استفاده و اجرا در PS5،PS4 ، PS3 و PS Vita است.

برخی از امکانات این گیفت کارت عبارتند از:

  • ذخیره بازی در Cloud پلی استیشن ناو
  • امکان ادامه بازی در Windows PC یا PlayStation
  • امکان اجرای بازی ها بر روی PC
  • قابلیت خرید اشتراک، بازی ها و محتویات درون بازی

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

یکی از خدماتی که شرکت سونی برای کاربرانش ارائه کرده، سرویس پلی استیشن پلاس است. این سرویس مزایای بی شماری برای کاربران داشته و باعث شده تا گیفت کارت پلاس، به عنوان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سرویس های شرکت سونی محسوب شود. زمانی که کاربران سونی خرید پلی استیشن پلاس را انجام دهند، قادرند به صورت چند نفره بازی کنند، برخی از بازی ها را به صورت رایگان تجربه کنند، از تخفیف هایی که روی بازی ها اعمال می شود استفاده کنند و بسیاری از مزایای دیگر. یکی از مهمترین ویژگی هایی که با خرید PSN plus به آن دست پیدا خواهید کرد، دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی است.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ها یا کارت های هدیه بوسیله شرکت ها و بانک ها ارائه می شوند و هر کدام از این کمپانی ها دارای گیفت کارت اختصاصی هستند. برای مثال؛کمپانی مایکروسافت (Microsoft) همچون دیگر کمپانی های معروف و پیروز در سراسر جهان، برای استفاده از محصولاتش گیفت کارت را انتخاب کرده است، که از طریق این کارت های هدیه قادر هستید کلیه خدمات و امکانات این کمپانی را خریداری کنید. این خدمات عبارتند از :

  • خرید بازی، مپ، فیلم و محتوای تلویزیونی
  • خرید از استور های ویندوز و ویندوزفون
  • خرید اشتراک Gold ایکس باکس
  • دسترسی به بخش خرید و ویژه ها
  • و …

لازم به ذکر است کاربران نمی توانند با استفاده از اعتباری که در اکانت مایکروسافتشان وجود دارد جهت خرید تولیدات فیزیکی از طریق استورهای آنلاین اقدام کنند.

اشتراک ایکس باکس گیم پس

در ساده ترین تعریف می توان گفت که ایکس باکس گیم پس آلتیمیت، در حقیقت نوعی اشتراک است که با خریداری آن می توانید به طور رایگان از بازی ها و سایر خدمات سرویس استفاده کنید. بسته به بازه زمانی که انتخاب می کنید، به همان میزان می توانید از خدمات استفاده کنید. برای مثال با خرید گیم پس یک ماهه قادر خواهید بود به مدت 30 روز بازی های ایکس باکس را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. با گیم پس می توانید به طور نامحدود از بازی های عرضه شده این شرکت استفاده کنید. این سرویس ویژه برای اولین بار در سال 2017 میلادی برای کنسول XBOX One فعال شد.

گیفت کارت گوگل را با تمهیدات ویژه خریداری کنید

گیفت کارت گوگل پلی به عنوان یکی از پر کاربردترین گیفت کارت ها در ایران و البته در سراسر جهان، از ابتدا و به دلایلی از جمله تحریم ها، محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی اعمال کرده بود. این محدودیتها اخیرا با شرایط و سخت گیری های جدیدی اعمال شده اند. در پی این تغییرات، امکان استفاده از این گیفت کارت ها بعضا با مسائلی روبرو می شود که رفع آن تقریبا غیر ممکن است.

به همین دلیل توصیه اکید ما استفاده از راهکارهای محتاطانه در استفاده از این گیفت کارت است. علاوه بر آن خرید بسیاری از امکانات درون برنامه ای و خرید دورن بازی، با راهکارهای مطمئن تری از طریق فروشگاه های واسط در حال انجام است. آی گیم به عنوان یکی از این فروشگاه ها، ضمن ارائه گیفت کارت گوگل پلی، مطالب مفید و کاربردی برای ردیم صحیح گیفت کارت گوگل نیز ارائه کرده است.

خرید گیفت کارت از مراکز معتبر

در ایران و حتی بسیاری از نقاط جهان، گیفت کارت یک کالای دیجیتال است که پس از خرید آن تنها یک کد در اختیار شما قرار داده می شود. در تمام جهان پیگیری مسائل برای گیفت کارت ها بسایر شاده است و قوانین سخت گیرانه ای برای کسانی که سعی در کلاهبرداری دارند اعمال می شود.

متاسفانه قوانین گیفت کارت در ایران به واسطه عدم سرویس دهی و پشتیبانی شرکت های اصلی ارائه دهنده و وجود تحریم ها با مسائل بسیاری روبروست. به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم که گیفت کارت را از فروشگاه های معتبر مثل فروشگاه آی گیم (igame.ir) تهیه کنید. ما در آی گیم سعی کرده ایم تا کلکسیون کاملی از خدمات مورد نیاز گیمرها، از گیفت کارت های بازی تا خرید بازی و درون بازی را با کمترین قیمت و پشتیبانی منحصر به فرد ارائه کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2125

به "گیمرها عاشق این گیفت کارت ها هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیمرها عاشق این گیفت کارت ها هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید