بازسازی خانه: شروع بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد قم

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی قم گفت: عملیات بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد #قم از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

بازسازی خانه: شروع بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد قم

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دنیای سفر علیرضا ارجمندی در گفت و گویی از شروع بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اطلاع داد و اضافه نمود: در این پروژه اقدام های بازسازیی، چون سبک سازی، دوخت و دور ترک ها، اجرای صندوقه و آجر فرش بام در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: بنای کاروانسرای تاریخی صدرآباد منحصر به فرد و شامل 2 حیاط مرکزی و 6 برج دیده بانی است و تمام بنای کاروانسرا با آجر ساخته شده و حتی پشت بام نیز با آجرهای خطایی فرش شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم قدمت کاروانسرای صدرآباد را مربوط به دوران صفوی قاجار عنوان نمود و گفت: این اثر تاریخی در بخش مرکزی و 50 کیلومتری شمال شرق قم در بیرون روستای محمدآباد واقع شده و در تاریخ 6 آبان 1363 به شماره 1668 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2085

به "بازسازی خانه: شروع بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: شروع بازسازی کاروانسرای تاریخی صدرآباد قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید