آموزش نیروی حرفه ای در آموزشگاه علی بابا

به گزارش مجله استخدام جدید، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات با حضور شرکت های مختلف در حوزه تکنولوژی روز پنجشنبه اول اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

آموزش نیروی حرفه ای در آموزشگاه علی بابا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

احسان آراسته مدیر ارشد فنی علی بابا در سخنرانی خود در این رویداد گفت: امروزه با توجه به رشد استارت آپ ها در کشور و صندلی آنها در فضای کسب و کار کشور می توان گفت کسب وکارها با محدودیت منابع انسانی روبرو هستند به طوریکه مهندسان بعد از انتها تحصیلات نمی دانند چگونه وارد بازار کار شوند و این مساله موجب می گردد زمان زیادی در ابتدای راه خود از دست بدهند.

احسان آراسته همچنین گفت: از سوی دیگر مهاجرت مهندسان به جهت کار و ادامه تحصیل به دیگر کشورها مشکل دیگری است که بسیاری از کسب و کارها با آن روبرو هستند. به گفته آراسته: گروه علی بابا به همین دلیل آموزشگاه ای برای آموزش و تمرکز مهندسان برای رشد و پیشرفت روی کار و تخصص شان، راه اندازی نموده است.

مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علی بابا نیز چندی پیش اعلام نموده بود: چالش های عمده ما در علی بابا موضوع نگهداشت منابع انسانی است. متاسفانه شرایط به صورتی است که نیروی متخصص به راحتی از کشور خارج می گردد. این کار ما را خیلی سخت نموده است. به همین دلیل یک مرکز آموزشی آموزشگاه ایجاد نموده ایم که بتوانیم در آن نیروی متخصص پرورش دهیم. ما همچنین دوره آموزش رایگان برای این نیروهای متخصص و حرفه ای تدارک دیدیم. در اولین دوره آموزشگاه علی بابا که در حال برگزاری است 10 نفر از این دوره وارد چرخه کار علی بابا خواهند شد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 828

به "آموزش نیروی حرفه ای در آموزشگاه علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نیروی حرفه ای در آموزشگاه علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید