افزایش تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از صدور 55 موافقت اصولی در زمینه ایجاد تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، اقامتگاه بوم گردی، گردشگری سلامت در استان اطلاع داد.

افزایش تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: با توجه به حمایت هایی که درزمینهٔ تأمین تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک ها، تسهیلات اشتغال روستایی و رونق فراوری و همچنین اعطای یاری های فنی و اعتباری وجود دارد، تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان افزایش یافته است.

او توضیح داد: میزان سرمایه گذاری مجوزهای موردنظر 5000 میلیارد ریال و فرصت شغلی ناشی از اجرای این طرح ها، یک هزار و 288 نفر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین 26 پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 5520 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 870 نفر در حال انجام است که تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او عنوان نمود: با اجرای این طرح ها و بهره برداری از آن ها 708 اتاق و 1382 تخت به مجموع ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی آذربایجان غربی اضافه خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 477

به "افزایش تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید