افشای تصاویر نو اپل واچ سری 8

به گزارش مجله استخدام جدید، انتظار می رود سال جاری سال بزرگی برای اپل واچ باشد. گفته می گردد کوپرتینویی از سه مدل نو اپل واچ در پاییز سال جاری رونمایی خواهد نمود؛ از جمله یک مدل SE نو و یک مدل مقاوم.

افشای تصاویر نو اپل واچ سری 8

به گزارش خبرنگاران، یک طراح به نام @ld-vova چندین تصویر از ساعت هوشمند آینده اپل منتشر نموده است. بزرگترین تفاوت اپل واچ سری 8 با اپل واچ سری 7 فعلی تغییر شیشه جلویی از حالت خمیده به مسطح است. حاشیه های صفحه نمایش نیز ظاهرا نازک تر شده اند و در صورتی که این امر محقق گردد، اپل واچ اس 8 جزو ساعت هایی با برترین نسبت صفحه نمایش به بدنه خواهد بود.

در تصاویری که پیش از این از اپل واچ 8 منتشر شده بود، بعضی پیشنهاد تغییر ظاهر گوشه های نمایشگر را مطرح کردند. تصاویر تازه به واقعیت نزدیک تر است، زیرا برخوداری از قسمت پایینی گرد برای راحتی ساعت های هوشمند بسیار مهم است. بعلاوه بلندگو های بزرگتر در سمت چپ و تاج و دکمه دیجیتال آشنا در سمت راست این ساعت مشاهده می گردد. از نظر سنسورها، احتمالا شاهد تغییرات زیادی نخواهیم بود. این ساعت هوشمند همچنان از ویژگی های مانیتور ضربان قلب و اکسیژن خون برخودار خواهد بود و طبق بعضی شایعات از مقدار گیری دما، قند خون و فشار خون پشتیبانی نخواهد کرد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2130

به "افشای تصاویر نو اپل واچ سری 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر نو اپل واچ سری 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید