امیرعبداللهیان سالروز تاسیس مجمع مجالس آسیایی را تبریک گفت

به گزارش مجله استخدام جدید، مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل در پیامی به دبیرکل APA، سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفت.

امیرعبداللهیان سالروز تاسیس مجمع مجالس آسیایی را تبریک گفت

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با صدور پیغامی به دبیرکل APA، سالروز تأسیس این نهاد سیاسی مهم را تبریک گفت.

وی در این پیغام، به نقش مجمع مجالس آسیایی (APA) در جهت تقویت و گسترش صلح در قاره آسیا اشاره نمود و گفت: APA به دنبال تعامل و توسعه مناسبات میان مجلس های قاره پهناور آسیا بوده است و در نهایت گسترش عدالت، دموکراسی، عدم نفوذ خارجی در منطقه را پیگیری کرده است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از کوشش های این مجمع که در جهت تقویت آزادی، عدالت اجتماعی، صلح، امنیت و دوستی، ایجاد همگرایی بین المللی در آسیا به منظور حداکثر بهره برداری از همه امکانات این قاره می باشد، تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان در سرانجام پیغام خود آورده است: در شرایط حاضر این نهاد آسیایی دارای جایگاهی برجسته در قاره آسیا و همچنین در میان سایر نهاد های بین المللی است که این امر ضرورت استفاده مؤثر از این ظرفیت را در دیپلماسی مجلسی ایجاب می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1382

به "امیرعبداللهیان سالروز تاسیس مجمع مجالس آسیایی را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان سالروز تاسیس مجمع مجالس آسیایی را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید