انتخاب جنجالی برترین بازیکن تاریخ فوتبال ، ادعای خبرساز درخصوص 2 نفر!

به گزارش مجله استخدام جدید، لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که دیه گو مارادونا و لیونل مسی برترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

انتخاب جنجالی برترین بازیکن تاریخ فوتبال ، ادعای خبرساز درخصوص 2 نفر!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بحث درباره انتخاب برترین بازیکن تاریخ فوتبال در طول سال های اخیر همواره ادامه داشته و هرگز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

کریستیانو رونالدو و مسی همواره جزو دو نفر اصلی حاضر در این بحث بوده اند که هواداران بسیاری نیز داشته اند و در عین حال تعداد زیادی نیز با آنها مخالف بوده اند.

از دیگر بازیکنانی که نام شان در این میان مطرح می گردد می توان به مارادونا و پله و حتی زین الدین زیدان اشاره نمود.

قانونی نانوشته در این مدت باعث شده بود که بازیکنان حاضر در رئال مادرید همواره از رونالدو به عنوان برترین بازیکن تاریخ نام ببرند و در سوی مقابل نیز بازیکنان بارسلونا همواره این لقب را مختص مسی می دانستند.

اما حالا به نظر می رسد که مودریچ تصمیم گرفته است که چند سال پس از انتها همکاری با رونالدو و جدایی او از رئال مادرید، نظر واقعی اش را در این زمینه مطرح کند.

این ستاره کروات در پاسخ به سوالی درباره انتخاب برترین بازیکن تاریخ به ESPN گفت: مارادونا از نظر من برترین بازیکن تاریخ است. مارادونا و مسی دو بازیکنی هستند که بزرگترین بازیکنان تاریخ به حساب می آیند اما دیه گو همواره دیه گو است.

این اظهارنظر از سوی این بازیکن مورد توجه بسیاری از رسانه ها و فوتبال دوستان قرار گرفته و واکنش های زیادی را نیز در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2216

به "انتخاب جنجالی برترین بازیکن تاریخ فوتبال ، ادعای خبرساز درخصوص 2 نفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب جنجالی برترین بازیکن تاریخ فوتبال ، ادعای خبرساز درخصوص 2 نفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید