تور فرانسه ارزان: رئال مادرید 3 ، پاری سن ژرمن 1؛ هت تریک بنزما، کار پاریسی ها را یکسره کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان کارلو آنچلوتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

تور فرانسه ارزان: رئال مادرید 3 ، پاری سن ژرمن 1؛ هت تریک بنزما، کار پاریسی ها را یکسره کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در مسابقه ای مجذوب نماینده و تماشاگر پسند که تا یک ساعت تنها کیلیان ام باپه در آن خودنمایی می کرد، کریم بنزما مرد میادین بزرگ، با هت تریک خود پایه گذار بازگشتی شیرین برای سفید پوشان مادریدی شد تا نماینده اسپانیا با فزونی 3-2 در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، به پیشروی در مسابقات اروپایی ادامه بدهد.

رئالی ها که در ملاقات رفت با یک گل از حریف شکست خورده بودند، در ملاقات امشب هم ابتدا با یک گل عقب افتادند اما سه گل از کریم بنزما در نیمه دوم، بازگشتی رویارویی را برای شاگردان کارلو آنچلوتی رقم زد. رئالی ها بازی را هجومی شروع کردند و در دقایق ابتدایی حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما این پاریسی ها بودند که در دقیقه 8 اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آوردند. روی یک ضدحمله بود که امباپه صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کورتوا مهار کرد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، این کارواخال بود که با یک شوت محکم شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد روی اشتباه میلیتائو، امباپه در موقعیت تک به تک با کورتوا نهاده شد اما ضربه او را دروازه بان رئال با پا برگشت داد. در ادامه این بازیکنان پی اس جی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 19، بازیکنان میهمان صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربه نیمار و پاردس راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد، نیمار روی همکاری با امباپه، شانس خود را با یک شوت نه چندان محکم امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که کورتوا حضور داشت.

در دقیقه 25 به نظر می رسید که همه چیز برای گلزنی کریم بنزما فراهم است اما واکنش تماشایی دوناروما مانع از این شد که ضربه دیدنی کاپیتان رئال تبدیل به گل گردد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 34، روی پاس مندز، امباپه پیروز شد دروازه رئال را باز کند اما داور به علت قرار داشتن مندز در آفساید، این گل را نپذیرفت.

یک دقیقه بعد بنزما می توانست گل اول را به نام خود ثبت کند اما ضربه سر او را دوناروما با جاگیری مناسب مهار کرد. انتها در دقیقه 39 بود که امباپه پیروز شد قفل دروازه رئال را باز کند. در حالی که رئالی ها یک حمله همه جانبه را ترتیب داده بودند، روی یک ضدحمله سریع و روی پاس نیمار، امباپه صاحب موقعیت شد و در حالی که داوید آلابا را پیش رو داشت، با یک ضربه دقیق دروازه کورتوا را باز کرد.

در دقایق به جای مانده نیمه اول بازی متعادل دنبال و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد و تا این نیمه با فزونی 1-0 پاریسی ها به انتها برسد. نیمه دوم را دو تیم متعادل شروع کردند تا اینکه در دقیقه 54، امباپه بار دیگر دروازه رئال را باز کرد اما این گل هم به علت آفساید پذیرفته نشد. در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 57، وینیسیوس روی یک حرکت خوب، می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دوناروما حضور داشت.

کوشش رئالی ها برای رسیدن به گل تساوی انتها در دقیقه 61 با اشتباه دوناروما به ثمر نشست. دروازه بان پی اس جی روی پرس بنزما توپ را لو داد و وینیسیوس با حضور به موقع، یک پاس گل عالی برای بنزما فراهم کرد و او هم با یک ضربه بغل پا کار را 1-1 کرد. بعد از این گل رئالی ها که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، بر شدت حملات شان اضافه کردند و در دقیقه 73، وینیسیوس می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 76، رئال بالاخره به گل دوم رسید. مودریچ که حرکت را شروع نموده بود، بعد از اینکه بار دیگر توپ را از وینیسیوس گرفت، با یک پاس در عمق بنزما را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه محکم پیروز شد دروازه پی اس جی را باز کند. هنوز پاریسی ها از شوک این گل خارج نشده بودند که رئال به گل سوم رسید. روی پرس شدید رئالی ها بود که مارکینیوش اشتباه کرد و بنزما با یک ضربه مطمئن، دروازه پی اس جی را برای بار سوم باز کرد.

در دقایق به جای مانده پاریسی ها کوشش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه رئال ایجاد نمایند. تنها در وقت های تلف شده لیونل مسی می توانست از روی ضربه آزاد پیروز به گلزنی گردد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت بازی با فزونی 3-1 رئال به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2095

به "تور فرانسه ارزان: رئال مادرید 3 ، پاری سن ژرمن 1؛ هت تریک بنزما، کار پاریسی ها را یکسره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: رئال مادرید 3 ، پاری سن ژرمن 1؛ هت تریک بنزما، کار پاریسی ها را یکسره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید